Doen ze dat?
Wel als ze sterke aanwijzingen hebben dat er gefraudeerd wordt volgens mij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Doen ze dat?
Hoeft natuurlijk helemaal geen oplichter te zijn. Kan net zo goed iemand zijn die normale prijzen vraagt voor zijn spullen, tegen de soms welhaast bizarre prijsstijgingen in van de laatste tijd.
Een SH-101 voor €175,- is redelijk bezien het feit dat een SH-201 op de tweedehandsmarkt tussen de €200,- en €350,- op brengt. En die SH-201 kan alles wat de SH-101 kan en nog heel wat meer.

Iemand met overduidelijk te veel tijd over...
Gister kreeg ik na email over een Solina die naar mijn idee te duur was "binnnen NL" zelfs bedreigingen dat ik op een onverwacht moment "te grazen" zou worden genomen.
Ik heb al veel meegemaakt maar onderwereld achtige dreigmails is zelfs voor mij nieuw.
Verder snap ik het standpunt van de verkoper van de 101 wel maar om dan meteen 325 eu op een 101 weg te geven is wel een beetje raar. Ik denk dat er genoeg musicerende mensen zijn die graag een blauwe 101 voor 500 eu willen kopen.
175 eu voor een 101 is niet reeel.
Ik denk dat deze advertenties dan ook van dezelfde persoon zijn als die mij gister vervelend mailde.
Net zoals er mensen zijn die de tijd nemen om dit soort dingen op marktplaats te zetten zijn er ook legio mensen op fora die de tijd hebben om zich er druk over te maken, kennelijk.
Aangaande het "dreig-mailtje", je ziet iets staan en stuurt dan een mail waarin jij zegt dat het te duur is en vindt het vreemd dat daar reactie op komt? Even afgezien van de aard van de reactie.

ga je mond spoelen ...en een pc kan nog meer
zekerssss
![]()

Inderdaad...Zucht, zucht, brom, brom, grom ,grom![]()

Zucht, zucht, brom, brom, grom ,grom![]()

en genezen ..hihi
[kreeg laatst ook en ...faxkoff mailtje om dat ik af zegde mbt een ...homebuildt pedaal
vertrouwde de ..bouwer niet so ...en d8 weer soon pruts ding
kbedacht me dus na een week zei netjes af
toch ...fxgxhiuxhg grrrrrrrrrr
eerlijk duur ....egt langst
RON IK KAN HIER GEEN WIJS MEER UIT..HET IS PRAKTISCH ONLEESBAAR. SOMS DENK IK HET IS VORMENTAAL.
Maar je bent wel een goei menneke....
je hebt gelijkmoest denk pissen ofso
ging om een ...fuck you mailtje , wat ik kreeg na een afgezegde aankoop
[waarjij soort van last van ha...d....]