Krk rp5 2x van Niels voor €50,-

Hoeft natuurlijk helemaal geen oplichter te zijn. Kan net zo goed iemand zijn die normale prijzen vraagt voor zijn spullen, tegen de soms welhaast bizarre prijsstijgingen in van de laatste tijd.

Een SH-101 voor €175,- is redelijk bezien het feit dat een SH-201 op de tweedehandsmarkt tussen de €200,- en €350,- op brengt. En die SH-201 kan alles wat de SH-101 kan en nog heel wat meer.

ga je mond spoelen ...en een pc kan nog meer
zekerssss
:bekdicht::r

de sh101 is so klassik
dat ie t niet meer is eigenlijk en ..en en .. zen geld nu nog zekers waar tegenwoordig 450a550

uhh
3 bladen ben bang ask ze allemaal lees dat voor niks is ..
vast een scammer iedereen weet de vraag prijzen
waarom eronder zitten
ofje kwamnet van mars terug >?

Iemand met overduidelijk te veel tijd over...

Gister kreeg ik na email over een Solina die naar mijn idee te duur was "binnnen NL" zelfs bedreigingen dat ik op een onverwacht moment "te grazen" zou worden genomen.
Ik heb al veel meegemaakt maar onderwereld achtige dreigmails is zelfs voor mij nieuw.

Verder snap ik het standpunt van de verkoper van de 101 wel maar om dan meteen 325 eu op een 101 weg te geven is wel een beetje raar. Ik denk dat er genoeg musicerende mensen zijn die graag een blauwe 101 voor 500 eu willen kopen.

175 eu voor een 101 is niet reeel.

Ik denk dat deze advertenties dan ook van dezelfde persoon zijn als die mij gister vervelend mailde.

zelfs GANGSTA praktyken hier o al in nerd synth land ! ola
kan tog niet !! ga snel de tele tubbies weers kijken

maar je zal maar weers een paar dombo,s hebben die nieuw zijn en direct dus cash over maken ..je hoortdan niks
kwijt je geld

goed dat wijder zijn om de new kids JA JA new kids te waarschuwen
een synthforum/ uh front te vormen
samen sterk

de synth vakbond!! all 4 one /1 for all

Net zoals er mensen zijn die de tijd nemen om dit soort dingen op marktplaats te zetten zijn er ook legio mensen op fora die de tijd hebben om zich er druk over te maken, kennelijk.

Aangaande het "dreig-mailtje", je ziet iets staan en stuurt dan een mail waarin jij zegt dat het te duur is en vindt het vreemd dat daar reactie op komt? Even afgezien van de aard van de reactie.

serieus hebk ook wels gedaan
en kwam ook geen relaxte tegen reactie op :r
ging om de trancendent
die 900 voor werdt gevraagdt ik zond m mn verkoop dsf ding 340.- eu wat ...duidleijk eandere richt prijswas

Zucht, zucht, brom, brom, grom ,grom :doei:

en genezen ..hihi
[kreeg laatst ook en ...faxkoff mailtje om dat ik af zegde mbt een ...homebuildt pedaal
vertrouwde de ..bouwer niet so ...en d8 weer soon pruts ding
kbedacht me dus na een week zei netjes af
toch ...fxgxhiuxhg grrrrrrrrrr:engel:

eerlijk duur ....egt langst

en genezen ..hihi
[kreeg laatst ook en ...faxkoff mailtje om dat ik af zegde mbt een ...homebuildt pedaal
vertrouwde de ..bouwer niet so ...en d8 weer soon pruts ding
kbedacht me dus na een week zei netjes af
toch ...fxgxhiuxhg grrrrrrrrrr:engel:

eerlijk duur ....egt langst

RON IK KAN HIER GEEN WIJS MEER UIT..HET IS PRAKTISCH ONLEESBAAR. SOMS DENK IK HET IS VORMENTAAL.

Maar je bent wel een goei menneke....

RON IK KAN HIER GEEN WIJS MEER UIT..HET IS PRAKTISCH ONLEESBAAR. SOMS DENK IK HET IS VORMENTAAL.

Maar je bent wel een goei menneke....

je hebt gelijk :okdan: moest denk pissen ofso
ging om een ...fuck you mailtje , wat ik kreeg na een afgezegde aankoop
[waarjij soort van last van ha...d....]

je hebt gelijk :okdan: moest denk pissen ofso
ging om een ...fuck you mailtje , wat ik kreeg na een afgezegde aankoop
[waarjij soort van last van ha...d....]

ja de mails zijn niet van de lucht..

Als je een hoop tekst en smileys weghaalt dan worden je post ook wat duidelijker..lijkt me..

Back