(online)winkel die de Small Stone nog heeft

Flying Panther

Vliegend lid
Ik ben op zoek naar een winkel die nog de reissue van de orginele Electro Harmonix (USA) Small Stone in voorraad heeft.

Bij de winkels die ik tot nu toe bekeken heb is deze niet meer te koop, alleen nog de nano versie.

Plaatje voor de duidelijkheid:

small-stone-classic-chassis.jpg

Mocht je nog een winkel weten die deze in voorraad heeft, ik hoor het graag!!

Het gaat om de nieuwe versie (dus de reissue van de vintage small stone), niet om de small stone uit de nano-reeks, of de 'echte' uit 1978.

Die nano's zijn toch weer re-issue's van de re-issue alleen dan in kleiner formaat? Wat is de reden dat je die Nano Small Stone niet wil eigenlijk?

Da's vooral gevoel denk ik. Ik heb de Nano en gewone nooit echt naast elkaar gehad, maar ik kan me voorstellen dat de Nano anders klinkt omdat deze geheel met SMD componenten opgebouwd is. Of dat erg is, dat is weer een ander verhaal natuurlijk.

Verder heb ik ook een 'gewone' Big Muff en DoctorQ, dus het staat mooier om er een gewone Small Stone naast te zetten ;)

Da's vooral gevoel denk ik. Ik heb de Nano en gewone nooit echt naast elkaar gehad, maar ik kan me voorstellen dat de Nano anders klinkt omdat deze geheel met SMD componenten opgebouwd is. Of dat erg is, dat is weer een ander verhaal natuurlijk.

Verder heb ik ook een 'gewone' Big Muff en DoctorQ, dus het staat mooier om er een gewone Small Stone naast te zetten ;)

Het oog wil ook wat ja toch? Ik denk wel dat er verschillen zijn tussen de 'normale' en smd versie gewoon omdat smd nauwkeuriger is dan 'normale' versie. Juist dat niet nauwkeurige heeft vaak een karakteristiek.

Mja, de "gewone" Small Stone klinkt wel al heel lekker natuurlijk hehe, ik ken die Nano dingen ook niet hoor trouwens, maar even zo de "gebruikelijke" internet winkels afklikkende lijkt het erop dat er een schaarste aan Small Stones aan het ontstaan is... Ik denk dat die er gewoon uitgaan, net als de "oude" Deluxe series, dat wordt allemaal XO vermoed ik.

Tja ik zit al een jaar te wachten op Feedback die mij zou gaan bellen als ze weer op voorraad zouden zijn. Maar dat kan ook aan Feedback liggen ;)

@bikkel: ik heb vanmiddag Feedback nog aan de telefoon gehad en de verkoper vertelde mij dat de 'classic' niet meer te bestellen is, omdat deze niet meer geproduceerd wordt. Zij voeren daarom dus alleen nog de Nano in het assortiment. De Nano kunnen ze dan ook gewoon leveren.

@Ronaldoz: bedankt! Ik heb een mailtje gestuurd :)

Ik zie bij Dirk Witte de Nano ook apart vermeld (voor een tientje minder), dus goede kans dat dat de small stone is die je zoekt.

Het lijkt er inderdaad erg op dat het bij Dirk Witte om de goede gaat. Heb ze in ieder geval een mailtje gestuurd, net als DV247.

Heb inmiddels van Dawsons al een vriendelijke reactie terug, helaas is de shipping daar wel flink prijzig (25 pond!) en geldt garantie daar alleen binnen de UK. Ben benieuwd naar de reacties van Dirk Witte en DV247 :)

als je kan kiezen,........... neem dan nooit een apparaat met smd´s erin.
daar wordt tevaak gesjoemelt met de belastbaarheid van de onderdeeltjes, en zijn derhalve eerder stuk.
het lijkt ook wel of smd chippies een korter leven hebben.
anyways...... ik kom meer kapotte dingen tegen met smd onderdeeltjes erin, dan met ¨gewone¨ onderdelen.
:mega:

Back