Verschil tussen "nieuwe berichten" versus "berichten van vandaag"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Verschil tussen "nieuwe berichten" versus "berichten van vandaag"

Ik snap het nut er niet van dat deze twee functies beide bestaan. Ze doen precies hetzelfde alleen bij nieuwe berichten zie je niet de berichten die jezelf net hebt geplaatst. Is dit niet een beetje overbodig?

ik vind het wel handig, gebruik ze beide. 'Nieuwe berichten' voor berichten die je nog niet gezien hebt, en 'berichten van vandaag' als je threads zoekt die je al hebt bekeken.

Die komen toch ook omhoog in berichten van vandaag? of ben ik nou stoned...eh gek?

Als je berichten wilt lezen die je nog niet gelezen hebt klik je op nieuwe berichten. Die je al gelezen hebt blijven dan weg. Als je alles van vandaag wilt zien, inclusief berichten die je al gelezen hebt, klik je op berichten van vandaag. Zo doe ik het tenminste.

In 'nieuwe berichten' zie je alleen een overzicht van berichten die je nog niet gelezen hebt. 'Berichten van vandaag' geeft een overzicht van alle berichten geplaatst in de afgelopen 24 uur, inclusief eigen en al gelezen bericht.

Ik gebruik meestal 'nieuwe berichten', maar berichten van vandaag kan erg handig zijn om een discussie terug te vinden die je recent gelezen hebt.

In 'nieuwe berichten' zie je alleen een overzicht van berichten die je nog niet gelezen hebt. 'Berichten van vandaag' geeft een overzicht van alle berichten geplaatst in de afgelopen 24 uur, inclusief eigen en al gelezen bericht.

Ik gebruik meestal 'nieuwe berichten', maar berichten van vandaag kan erg handig zijn om een discussie terug te vinden die je recent gelezen hebt.

Dus ook de nieuwe berichten want dat zijn ook de berichten van vandaag....ik gebruik dus meestal berichten van vandaag aangezien daar alles van die dag instaat, aangezien ik minimaal 1x per dag SF bezoek....

Je punt is gemaakt, je vind de functie niet nuttig. Prima, het staat je vrij om deze niet te gebruiken. Andere bezoekers hebben er baat bij, vandaar dat we de functie vooralsnog laten staan.

Je punt is gemaakt, je vind de functie niet nuttig. Prima, het staat je vrij om deze niet te gebruiken. Andere bezoekers hebben er baat bij, vandaar dat we de functie vooralsnog laten staan.

O het is ook niet de bedoeling dat het verdwijnt...hoho rustig. ;) Ik vroeg het me alleen af.:engel:

Dus ook de nieuwe berichten want dat zijn ook de berichten van vandaag....ik gebruik dus meestal berichten van vandaag aangezien daar alles van die dag instaat, aangezien ik minimaal 1x per dag SF bezoek....

Een verschil is wel dat 'Nieuwe berichten' alle ongelezen berichten weergeeft, ook van langer dan 24 uur geleden. Dat kan dus erg handig zijn als je langer dan 24 uur niet op het forum geweest bent.

Ik zou 't handig vinden als die 2 opties ook onderaan de pagina stonden..(vruuger stond dat ook onderaan; wel in 't 'Forumnavigatie' lijstje, maar toch..)
Nu moet je soms ver naar boven scrollen.

A ja,.. beetje lui ben ik wel :D

Wat ik een beetje mis in deze is dat je vroegah bij nieuwe berichten ook het aantal nieuwe threads en posts zag. Dat vond ik altijd wel handig om te zien en mag wat mij betreft best terug.

Wat ook handiger kan, is de time out verhogen. Als ik 3 dagen niet op het forum ben dan wil ik toch altijd even zien wat er in die dagen voorbij is gekomen. Echter als ik op nieuwe berichten druk en even een uur wat anders moet doen, en dan bijv. van pagina 5 naar 6 ga, krijg ik de melding dat de berichten niet gevonden zijn.
Dus de timeout van de zoekoptie (dat is nieuwe berichten knop natuulk ook) staat wat mij betreft te laag.

Ik druk altijd ff op de HOME knop, boem, in 1 klap weer bovenaan de pagina.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back