• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DDX3216 ruilen tegen Tascam DM 24, verschil bespreken!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

T_Sound

Nieuwkomer
Hallo,

ik wil graag mijn Behringer DDX3216 ruilen tegen een Tascam DM 24.

Nu zul je wel denken, een Behringer (chineese ruk) tegen een goede mixer,
de DDX3216 is een zeer goede digitale mixer voor zowel live als studio toepassingen/controller, alleen ik ben wanhopig opzoek naar een DM 24, omdat het scherm iets groter is.

De DDX3216 heeft 4 effect generatoren, op elk kanaal dymics, 4 band EQ (volledig vrije shelfing/Q-factor bepaling).

Iemand?

T_Sound

Bericht door een moderator:
Welkom op Synthforum. Het is hier niet toegestaan per opbod te verkopen. Gaarne dus nog even een duidelijke richtprijs vermelden. Lees voor de zekerheid ook nog even onze FAQ.

Wat's the problem here? Ik noem toch specifiek dat het om een ruil gaat van een DDX3216 tegen een Tascam DM 24?

Er hoeft verder niemand te gaan bieden zodat anderen hoger moeten.

Ik snap hier het probleem niet helemaal van, iets specifieker uitleggen graag wat hier nou verkeerd is dat het een opbod zou worden.

Alvast bedankt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back