• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Gem Equinox, Korg X2, ESI U46XL

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dumdumdadumdum

Scheelt niet veel
-Gem Equinox: 200€
Fraaie synth, met leuke features: virtuele drawbarsectie die door de 8 schuifregelaars bestuurd worden, pattern sequencer, 16-track sequencer, geheugen voor duizenden eigen geluiden, en een (summiere) sampling optie. Hij voegt weinig toe aan mijn setup, vandaar dat ie exit gaat.

-Korg X2: 200€
Mooie synth, met het typische begin jaren 90 Korg geluid, lijkt erg op de 01/w. Het is de 76 toetsenvariant van de X3. Het exemplaar wat ik aanbied heeft vergeelde toetsen, waarschijnlijk was de vorige eigenaar niet vies van een sigaretje, maar hij werkt perfect, ook de bender en diskdrive. Het backlight is wel bijna gedoofd (bekend Korg probleem van synths uit die tijd). Het liefst ruil ik deze met een rackvariant van de 01/w, m1, X3 of wavestation. Maar anders is ie voor 200€ van jou.

-ESI U46XL audio interface. 100€
Leuk kastje, met mic input, Hi-Z input, met hele aardige voorversterkers. Komt met driver CD, én Cubase 4Le! meer info

Foto's volgen z.s.m.

Ruil mogelijk, ik ben nog op zoek naar 1 van bovengenoemde racksynths, een ks-rack (of KS-synth) etc.

de Equinox is alweer gereserveerd, gaat snel!

Foto's van de x2 en U46 hieronder.

Attachments

• DSC01981.JPG
    DSC01981.JPG
    115,5 KB · Bekeken: 74
  • DSC01982.JPG
    DSC01982.JPG
    99,9 KB · Bekeken: 83
...En de Equinox is weer beschikbaar.

Equinox is verkocht, blijft over:
Korg X2 175€
U46XL audio interface 100€

(in)Ruil voor KS Rack, MS2000r of 01r/w nog steeds mogelijk!

Niemand?
Korg X2: 170€
U46XL audio interface: 100€ (incl. verzending)

Nog een paar foto's van mijn exemplaren. Ruildeals nog steeds mogelijk.
Samen voor 250€, apart voor 170 resp. 90€.
400€ voor de set X2,SY85 en U46XL

Attachments

• x2.JPG
    x2.JPG
    32,9 KB · Bekeken: 79
  • u-46.JPG
    u-46.JPG
    18,8 KB · Bekeken: 77
De X2 doet inmiddels rare dingen (display valt uit, cursortoets werkt niet), ik ben blij dat ik hem niet verkocht heb. Deze wordt dus teruggetrokken uit de verkoop. Ik ga me eens bezinnen of ik hem laat/ga maken.

Blijft alleen over de U46XL. 90€

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back