Anton
liefhebber
SCSI pakket:
- diverse scsi bekabeling en afsluiters
- scsi harddisk (werking/formaat onbekend)
- een stel zip disks
Af te halen voor iets leuks, zoals een cd'tje van jezelf, lekker biertje o.i.d. Verras me maar!
Cheetah VA76 midi controllerkeyboard:
Niet zo'n beste staat maar werkt wel 100%. Goed genoeg om te gebruiken en te laten staan in de repetitieruimte. Met handleiding.
Mag weg voor het symbolische bedrag van 10 euro !!
Ultimate support keyboard standaard:
Met liggers voor twee keyboards. In redelijke nette staat en werkt nog prima.
50 euro.
Quiklok bank:
Is inklapbaar. In gebruikte staat. Rubbers bij de poten zijn eraf maar werkt verder prima. Zitting is niet beschadigd.
20 euro.
Behringer Truth 2031A aktieve monitors:
Defecte staat. Ik heb van twee defecte setjes een werkend stel gemaakt.
Eentje valt na een tijdje steeds uit op clipping, de ander heeft een harde brom. Is te repareren of eventueel voor spare parts. De speakers zijn nog goed. Mogen weg voor 40 euro
- diverse scsi bekabeling en afsluiters
- scsi harddisk (werking/formaat onbekend)
- een stel zip disks
Af te halen voor iets leuks, zoals een cd'tje van jezelf, lekker biertje o.i.d. Verras me maar!
Cheetah VA76 midi controllerkeyboard:
Niet zo'n beste staat maar werkt wel 100%. Goed genoeg om te gebruiken en te laten staan in de repetitieruimte. Met handleiding.
Mag weg voor het symbolische bedrag van 10 euro !!
Ultimate support keyboard standaard:
Met liggers voor twee keyboards. In redelijke nette staat en werkt nog prima.
50 euro.
Quiklok bank:
Is inklapbaar. In gebruikte staat. Rubbers bij de poten zijn eraf maar werkt verder prima. Zitting is niet beschadigd.
20 euro.
Behringer Truth 2031A aktieve monitors:
Defecte staat. Ik heb van twee defecte setjes een werkend stel gemaakt.
Eentje valt na een tijdje steeds uit op clipping, de ander heeft een harde brom. Is te repareren of eventueel voor spare parts. De speakers zijn nog goed. Mogen weg voor 40 euro