Vizion
Rock Solid
Moog Taurus II
compleet
- met ingebouwde MIDI out op de pedalen (door 1e eigenaar)
- met sterke koffer op maat
- handleiding en documentatie
http://link.marktplaats.nl/314491841
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Moog Taurus II
compleet
- met ingebouwde MIDI out op de pedalen (door 1e eigenaar)
- met sterke koffer op maat
- handleiding en documentatie
Mooi instrument!
Verkoper zit volgens mij op zijn eigen instrument mee te bieden...
Hoe zie je zo iets dat dit het geval is ?
Verkoper zit volgens mij op zijn eigen instrument mee te bieden...
Dat gevoel had ik ook al.....heb meteen 600 geboden niks gehoord en duurde een tijd voor dat er overheen werdt geboden.

Eens kijken of de biedingen van Joep nu ook snel verdwijnen![]()
Mooi instrument maar duur. Ik zou zelf graag die roland PK-5 pedalen willen.
Bieden op marktplaats vind ik sowieso onzin omdat bieders niet verplicht zijn om te kopen. Het risico op "spaßbieter" is dus veel groter dan op ebay.
100% mee eens...
in mijn zondige jeugdjaren heb ik dit op eBay ook zonder problemen kunnen doen hoor met een vriend die maar hoger en hoger zat te bieden op mijn Technics MKII's toen
Nou ik heb m'n biedingen terug getrokken met als commentaar "zelf meebieden" kijken of ie reageert.
Vind 't nogal verdacht.
grt Gewrt-Jan
Tegen dat soort praktijken niet maar wel tegen bieders die geen relatie met elkaar hebben. Helemaal uitsluiten kun je het nooit maar op ebay heb je toch iets meer zekerheid dat het eerlijk gebeurt dan op MP.in mijn zondige jeugdjaren heb ik dit op eBay ook zonder problemen kunnen doen hoor met een vriend die maar hoger en hoger zat te bieden op mijn Technics MKII's toen
het is nooit waterdicht