Moog Taurus II @ Markplaats

Vizion

Rock Solid
Moog Taurus II

compleet

- met ingebouwde MIDI out op de pedalen (door 1e eigenaar)
- met sterke koffer op maat
- handleiding en documentatie

attachment.php

http://link.marktplaats.nl/314491841

Attachments

• Moog Taurus II.JPG
    Moog Taurus II.JPG
    24,6 KB · Bekeken: 90
Mooi instrument!

jzss wat gaat dat hard joh
pfoeeee
725.- al
gertje aankop hehe

iig de rogue doet stukie minder en is idem !! tsja moet maar net zin in pedal erby hebben

Helaas het wordt niks voor mij....vond 600 een mooie prijs....gewoon een roque zonder toetsen maar dan met pedalen.........en ik heb al een roque, het leek voor mij een mooie eye-catcher voor m'n band.............maar helaas fuck.

grt Gert-Jan

Mooi instrument maar duur. Ik zou zelf graag die roland PK-5 pedalen willen.
Bieden op marktplaats vind ik sowieso onzin omdat bieders niet verplicht zijn om te kopen. Het risico op "spaßbieter" is dus veel groter dan op ebay.

Eens kijken of de biedingen van Joep nu ook snel verdwijnen }:|

Nou ik heb m'n biedingen terug getrokken met als commentaar "zelf meebieden" kijken of ie reageert.
Vind 't nogal verdacht.

grt Gewrt-Jan

Mooi instrument maar duur. Ik zou zelf graag die roland PK-5 pedalen willen.
Bieden op marktplaats vind ik sowieso onzin omdat bieders niet verplicht zijn om te kopen. Het risico op "spaßbieter" is dus veel groter dan op ebay.

100% mee eens...

100% mee eens...

in mijn zondige jeugdjaren heb ik dit op eBay ook zonder problemen kunnen doen hoor met een vriend die maar hoger en hoger zat te bieden op mijn Technics MKII's toen

het is nooit waterdicht

hij zal het heus wel willen verkopen dus idd best je bod van 600 aanhouden

in mijn zondige jeugdjaren heb ik dit op eBay ook zonder problemen kunnen doen hoor met een vriend die maar hoger en hoger zat te bieden op mijn Technics MKII's toen

Fijne situatie...

Nou ik heb m'n biedingen terug getrokken met als commentaar "zelf meebieden" kijken of ie reageert.
Vind 't nogal verdacht.

grt Gewrt-Jan

Gewoon een persoonlijk mailtje sturen met je bod! Je hoeft je dan echt niet zielig te vinden! Gewoon doen

het is nooit waterdicht
Tegen dat soort praktijken niet maar wel tegen bieders die geen relatie met elkaar hebben. Helemaal uitsluiten kun je het nooit maar op ebay heb je toch iets meer zekerheid dat het eerlijk gebeurt dan op MP.

Back