• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen: oa. EHX, Farfisa, DR-55, Clavia

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VintageWorks

Ouwe rot
Grote schoonmaak en daarom te koop:

EHX Small Stone Phaser 70's, ja de bekende oude phaser. Klinkt te gek, optisch redelijk mooi. Prijs incl. verzenden binnen NL 125 Euro.

EHX Doctor Q, incl. houten kistje en handleiding, prachtige staat. Prijs incl. verzenden binnen NL 100 Euro.

Boss DR-55 drumcomputer in goede staat. Optisch nog heel mooi, alleen batterijklepje mist. Prijs incl. verzenden binnen NL 150 Euro.

Farfisa Soundmaker synthesizer met werk. Ik had er iemand voor, maar hoor niets meer. Hij zit vol stof, heeft dus aandacht nodig, maar is optisch als nieuw. Alle toetsen werken, niet alle knoppen en bijna geneen schuifknop werkt. Deze alleen ophalen graag. Prijs 125 Euro.

Clavia Nord Lead 3 synthesizer in nieuwstaat. Niets op aan te merken, incl. handleiding. Hier twijfel ik nog een beetje over. De prijs houd ik voorlopig op 1250 Euro.

Ik ben niet geinteresseerd in alle ruilvoorstellen. Ik zoek voornamelijk een Nord Wave of een NL2X Annyversary Edition. Vanavond komen er foto's:)

Omdat mensen er naar vragen: foto van EHX Small Stone Phaser: Het betreft de tweede van links in de bovenste rij.

Attachments

• small_stones_large.jpg
    small_stones_large.jpg
    131,5 KB · Bekeken: 55
DR-55 is vandaag opgehaald door forumlid. Succes ermee!

Rest:

Nord Lead 3 - 1250 Euro
EHX Doctor Q - 100 Euro
EXH Small Stone Phaser - 125 Euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back