[Hardstyle]Release coming soon!

Aftersho-Q

Mister ''Mainstream''
Hoi,

We hebben binnenkort onze 1st release op Hardstylers Records.:biertje:
De 2 previews/teasers staan al online.:D

Kwaliteit is er wel flink op achteruitgegaan door youtube.:(

Grtzzz

Nice nice, grats met je release.

Vet hoor hoe je je eigen stijl behoud... Maaarrr... een Spaans label? Hoe kom je daar zo ineens bij?!

Comments op de nrs zelf (ondanks de kwaliteit):
Butt Naked vind ik zelf minder, is niet mijn stijl en ik mis de echte pakkende melodie. Kick vind ik prima overigens...

Speechlezz vind ik wel nice, mooi hoe 'ie begint, niet de standaard intro screech eerst (alhoewel dit teaser is of course). Klinkt vetjes!

:okdan:

Thx purno! :D Appreciate it!

Hahahha , ja spaans label. Hardstyle is niet de stijl waar ik me op 1st plaats met bezighoud. Maakt me ni uit waar het gereleased word. Word ook enkel een digitale release. ;)

Ja, probeer men eigen stijl erin te houden. Maar niet iedereen kan daar mee om.
Heb al reacties gehad op de tracks van mensen die enkel standaard hardstyle luisteren. Zij vonden de beide tracks niet goed. Maarja kan mij het wat schelen. Op een party gaat iedereen los op deze 2 tracks en dat is wat telt toch?

Butt naked is idd aparte stijl. Beetje Hardcore elementen (vooral vocals) , Hardstyle en zelfs een beetje jumpstyle (Meer qua opbouw dan). Voor de melo heb ik echt men best gedaan om niet te happy te gaan. :D

Wat bedoel je eig met standaard screech? (Speechlezz)
Want ik kan je zeggen dat elke sound , behalve percussie , from scratch gemaakt is. :D

Grtzzz

Thx purno! :D Appreciate it!

Hahahha , ja spaans label. Hardstyle is niet de stijl waar ik me op 1st plaats met bezighoud. Maakt me ni uit waar het gereleased word. Word ook enkel een digitale release. ;)

Ja, probeer men eigen stijl erin te houden. Maar niet iedereen kan daar mee om.
Heb al reacties gehad op de tracks van mensen die enkel standaard hardstyle luisteren. Zij vonden de beide tracks niet goed. Maarja kan mij het wat schelen. Op een party gaat iedereen los op deze 2 tracks en dat is wat telt toch?

Butt naked is idd aparte stijl. Beetje Hardcore elementen (vooral vocals) , Hardstyle en zelfs een beetje jumpstyle (Meer qua opbouw dan). Voor de melo heb ik echt men best gedaan om niet te happy te gaan. :D

Wat bedoel je eig met standaard screech? (Speechlezz)
Want ik kan je zeggen dat elke sound , behalve percussie , from scratch gemaakt is. :D

Grtzzz

Ja, label maakt niet zoveel uit als het niet je standaard genre is.
Als je er zelf tevreden mee bent, is het goed toch? Zolang mensen enkel zeggen "ik vind 't niet mooi" dan is het een kwestie van smaak. Zodra je opeens valse synths gaat inzetten wordt het een ander verhaal haha.

Ja, hardcore in Butt Naked hoorde ik al wel. Okay, dat kan inderdaad een bewuste keuze zijn.

Nou, zoveel Hardstyle nummers hebben de laatste tijd een screech als intro, dat vind ik een beetje standaard worden en jammer eigenlijk. Daarom vind ik het vet dat je niet voor een screech gekozen hebt :)

Nice man, lekker doorgaan. Focus maar op Hardstyle en laat Hardcore bakken haha :D

Gefeliciteerd:biertje: maar ligt het aan mij of klinkt die bass in speechlezz niet helemaal in tune?

Gefeliciteerd:biertje: maar ligt het aan mij of klinkt die bass in speechlezz niet helemaal in tune?

Ik wilde hetzelfde zeggen, ergens in minuut 2, waar er 2x achter elkaar omhoog gepitcht wordt...

Thx , ja en ik heb natuurlijk nog tijd om de kleine foutjes eruit te vissen. ;)
De bass gaat mss wat té hoog. :D

De release is verplaatst van 15 april naar 15 maart. De mensen in spanje zijn blijkbaar verliefd op die ''Butt Naked''. :D

Ik vind deze tracks als hoofdzakelijk standaard hardstyle luisteraar erg goed:D En zeker weten dat deze er flink inhakt op een feest...

is die release 1 grote grap of heb je ook al daadwerkelijk een release te pakken? :D

Nee geen grap.:D Is ondertussen al 2 maanden uit.:)

Ik vind deze tracks als hoofdzakelijk standaard hardstyle luisteraar erg goed:D En zeker weten dat deze er flink inhakt op een feest...

Haha thx!:okdan:

Back