Monitors op oorhoogte krijgen

Ruben13

Stamgast
Iemand nog tips met wat ik het beste mijn monitors op oorhoogte kan krijgen? ik kan zo niks vinden

:okdan:

studio%202002%2002.jpg
D:%5CMyDocs%5Cblockj%5CMy%20Documents%5CMy%20Pictures%5CMusic%5Cstudio%202002%2002.jpg

De meeste betaalbare stands van thomann zijn te klein voor mijn speakers. Mijn lieve papa heeft 2 stalen pijpen op maat gemaakt met een stalen plaatje met schroefgaten onder en boven. Die pijpen heb ik op een straattegel geschroefd en boven op de pijp heb ik een mdf plaat geschroefd. Daar ligt mijn speaker op.

Om de stands op goede hoogte te krijgen ben ik op mijn bureaustoel gaan zitten (op arbohoogte uiteraard) en heb mijn charmante vrouw de maat van de grond tot mijn oor laten meten. Vervolgens heb ik de stalen pijp op die lengte laten maken, maar niet voor ik de dikte van de stoeptegel en mdf plaat daarvan af had getrokken. Jaja ik ben echt een rekenwonder.

Hier zie je mijn custom made speakerstands deluxe:

attic02.JPG

Laatst gewijzigd:
nou, ik heb dus een tafel, daarop 2 woofers als hifi(altijd handig om je laatste mix te beluisteren) en daar me monitors op. toevallig op oorhoogte..

Back