DT770 schelp verwisselen

rœl

Stamgast
Hoi! Geen idee of dit het goede draadje hiervoor is, maar heeft iemand ervaring met een eraf gevallen schelp van een Beyerdynamic DT770 PRO? Zijn die er weer op te krijgen? En ik overweeg de fluwelen te kopen ipv de nepleren. Iemand daar ervaringen mee?

IK verkies de fluwelen versie. Die zijn er weer op te krijgen: ik doe deeltje van schelp plastic over de hoofdtelefoon, en ertussen iets plat/dun als een schroevendraaier ofzo, dan schuif ik het er zo over.
Weet niet of dit de correcte manier is, maar zo doe ik het al jaren :)

Ik koop ze gewoon waar ze op dat moment goedkoopst zijn (geen Chinese winkel)

Toevallig verwisseld vandaag. Ik had 2 oorschelpen en hoofdband besteld bij Thomann. Ik had ze er zo op met een stomp broodmes kon ik zo de schelpen erop doen. Ik heb wel de originele genomen las iets dat er nepversies zijn die iets met het geluid doen.

20 euro, PER STUK he. Ongelofelijk. Ook bij mijn Sony’s: 22 euro/stuk, voor een koptelefoon van 99 euro. Die zijn al na 2-3 jaar al gaan schilferen. Sennheiser, zelfde. Grrrrrr.

20 euro, PER STUK he. Ongelofelijk. Ook bij mijn Sony’s: 22 euro/stuk, voor een koptelefoon van 99 euro. Die zijn al na 2-3 jaar al gaan schilferen. Sennheiser, zelfde. Grrrrrr.
is per paar hier

Back