Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Momenteel ben ik op zoek naar vocoders.
Niet zozeer met van die robot-achtige stemmen, maar meer spacey en ook met koren (als dit er uberhaupt al is....).
Zijn er nog goede vocoders?
Mischien zoek je idd een voicebox!...TC helicon? Of software??
Ik denk dat zo'n ding je wel zal aanspreken. En ik denk ook dat het niet zo'n duur bakje is. Maar ze zijn wel redelijk zeldzaam "denk ik" 
Ik denk dat dat geheel toe te schrijven is aan de latency.Maar het blijft toch gek dat er zo'n groot verschil tussen softvocoders (op de pc) en hardwarevocoders is.
Als je een goede harmonizer hebt dan merk je hier niets van, hardware matig gezien. En qua software, als je dat dan wilt dan zet je je plugin aan over een kopie van je vocaltrack en klaar. Als je live partijen wilt inspelen heb je meer problemen, maar ook dat kan goed hoor. Beetje geluidskaart, en een beetje spelen met je buffer size en dan is het goed te doen. Nogmaals het ligt aan wat voor sound je in gedachte hebt en wat je keuze in werkwijze isIk heb het hier dus wel over harmonizers.