Hoi Dreamer
Op dit moment is het nog standalone op zowel Mac als Windows, mogelijk zelfs Linux..
De opzet is om er ook plugins van te maken, AU en VST3.
Mogelijk wil ik ook proberen er een iets uitgeklede versie van voor iPad te maken.
Ik heb de afgelopen 5+ jaar modulen voor Voltage Modular gemaakt...
Een verschil is dat er modulen in RFM Space komen die het hele rack kunnen beïnvloeden en dat ik het hele rack als een Space zie waar allerlei dingen kunnen samenwerken.
Er zitten bv 'tiny' sequencer modulen in met maar 4 steps, maar als ik er een stuk of 5 rechts naast elkaar zet, worden die direct doorverbonden tot een chain van in dat geval max 20 steps, waarbij je elke step natuurlijk ook nog als rest of helemaal uit kunt instellen. En elk van die SEQ blokken kan dan zijn eigen time division hebben, dus 4 steps 1/4 dan 8 steps 1/8 etc.
Ik maak gebruik van uitwisselbare 'engines' voor bv oscillatoren of filters zodat je een bestaande patch in één keer een totaal ander geluid kunt geven door een standaard engine van een oscillator te vervangen door een Mini engine, die dan direct intern met 3 oscillatoren werkt.
Voor een filter zou je kunnen kiezen uit Sem of Ladder of één van de andere beschikbare.
Dat zijn slechts een aantal verschillen die ik in ieder geval voor eigen gebruik al lekkerder vind werken.
Maar ik zal in ieder geval eens ff kijken en mijn Patreon bijwerken... zo makkelijk om dingen over het hoofd te zien.. Thanks dus!!!