Otlen
Lid
No offence maar het zoveelste software plugin pakket is ook geen nieuws. Kleiner plaatje was er niet.No offence, maar dit is best wel non-nieuws eigenlijk, en zeker zo'n groot plaatje niet waard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No offence maar het zoveelste software plugin pakket is ook geen nieuws. Kleiner plaatje was er niet.No offence, maar dit is best wel non-nieuws eigenlijk, en zeker zo'n groot plaatje niet waard.

er is één iets waar ik niemand over hoor, en dat is dat deze kabel 3 meter lang is, ipv 80 cm.
Ik denk dus vooral voor midi toetsenisten in live situaties een goed verkoop praatje.

Nu ik er over nadenk, wat zou zo'n kabeltje voor voordeel hebben boven een midex als je cubase gebruikt, uitgezonderd de os driver ondersteuning? Daar zit ook al speciale instructies in.

er is één iets waar ik niemand over hoor, en dat is dat deze kabel 3 meter lang is, ipv 80 cm.
Ik denk dus vooral voor midi toetsenisten in live situaties een goed verkoop praatje.
en driverloos..) Ik zie dus geen enkel voordeel aan deze kabel op die 3 meter lengte na.. En hij is nog een stuk goedkoper ooken driverloos..)
Driverloos is geen argument
de ploytec kan ook driverloos werken, maar doet het gewoon beter MET driver.

bewijs? nah
maar de generic midi drivers in osx en windows kunnen nooit tippen aan een dedicated driver
cheers 
De esi midimate 2 is maar 2 meter maar communiceert per connector(het zijn er 2) dus wel in beide richtingen. En hij is nog een stuk goedkoper ooken driverloos..) Ik zie dus geen enkel voordeel aan deze kabel op die 3 meter lengte na..
bewijs? nah
maar de generic midi drivers in osx en windows kunnen nooit tippen aan een dedicated driver