Patchbay van helft 19"?

Voortel: Stabby koopt een hele en zaagt hem in 2-en, en Wout die nu net te kort komt neemt de andere helft voor aan zacht prijsje van hem over :D

Voortel: Stabby koopt een hele en zaagt hem in 2-en, en Wout die nu net te kort komt neemt de andere helft voor aan zacht prijsje van hem over :D
Gijs, dat is heel wijs :)

Wout

Zou misschien wel kunnen, toch, Stabby?

Haha ik ga het toch niet riskeren ze! Dat iemand anders er maar één in twee zaagt, dan koop ik de andere helft over :P

Als ik het goed heb, heb je met een patchbay 24 mono inputs en 24 mono outputs?

Haha ik ga het toch niet riskeren ze! Dat iemand anders er maar één in twee zaagt, dan koop ik de andere helft over :P
Waar ga je voor? De bovenste of de beneden helft?
Als ik het goed heb, heb je met een patchbay 24 mono inputs en 24 mono outputs?
Dat heb je helaas fout. Dat is nou juist het mooie van een patchbay: twee voor en twee achter (boven elkaar) vormen één geheel. Samen met de de andere 23 kan je ingewikkelde schakelingen ontwerpen, bijvoorbeeld twee stereo FX bakken los, achter elkaar of naast elkaar op het signaal los laten (serie of paralel)
Een patchbay is het goed over nadenken beslist waard. En jawel hoor... 12 is te weinig :)

Wout

[SPAM] ik heb nog twee behringer patchbays te koop voor een tientje per stuk. voor dat geld heb je een mooi offer object :D [/SPAM]

Waar ga je voor? De bovenste of de beneden helft?Dat heb je helaas fout. Dat is nou juist het mooie van een patchbay: twee voor en twee achter (boven elkaar) vormen één geheel. Samen met de de andere 23 kan je ingewikkelde schakelingen ontwerpen, bijvoorbeeld twee stereo FX bakken los, achter elkaar of naast elkaar op het signaal los laten (serie of paralel)
Een patchbay is het goed over nadenken beslist waard. En jawel hoor... 12 is te weinig :)

Wout

Ik heb de patchbay enkel nodig voor FX (heb maar 1 aux send op mijn mixer), dus die routing options klinken verdomd interessant :D

Maar stel nu met maximum 5 effectbakken, is 12 dan echt te weinig? Indien wel, zal ik toch maar eens kijken voor een 19" :)

als je er 1 kan kopen voor 10 € ga je toch niet moeilijk doen, dan maar 24 :engel:

Ja maar toch geen Behringer zeker :p

Ik lees eigenlijk veel slechts over die PX2000. Voortdurend de kabel in de input schudden om geluid te krijgen, geluid dat overloopt van andere inputs...

Ik zou nog liever 4 tientjes betalen voor iets deftig dan gratis bucht waar ik niets dan miserie mee heb :P

Trouwens met verzending naar België wordt dat al €20, niet? Dan is het verschil niet zo groot meer he.

Begin nu na een jaar of 1,5 toch al problemen met m'n PX2000 te krijgen. Idd de slechte contacten die de kop op steken. Toch maar eens kijken voor een Neutrik

behringer patchbays zijn helemaal niet verkeerd, je moet er wel goed mee omgaan. Als je met een hamer de kabels erin timmert kan me wel wat voorstellen dat er iets kapot gaat, maar zo krijg je ze toch niet kapot.
Heb bij die van mij geen problemen. Ik ben dan wel in het bezit van de Px1000, maar veel verschil is er dacht ik niet.

Er zit geen elektronica in, dus je hebt al geen last van ruis.

toch zou een halve handig zijn, bv voor bij "n geluidskaart in een rackje
vreemd dat die niet te koop zijn.

Back