Stabby
Ouwe rot
Bestaat dit wel? Ik kan enkel patchbays van 19" vinden, maar ik heb liever de helft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gijs, dat is heel wijsVoortel: Stabby koopt een hele en zaagt hem in 2-en, en Wout die nu net te kort komt neemt de andere helft voor aan zacht prijsje van hem over![]()

Waar ga je voor? De bovenste of de beneden helft?Haha ik ga het toch niet riskeren ze! Dat iemand anders er maar één in twee zaagt, dan koop ik de andere helft over![]()
Dat heb je helaas fout. Dat is nou juist het mooie van een patchbay: twee voor en twee achter (boven elkaar) vormen één geheel. Samen met de de andere 23 kan je ingewikkelde schakelingen ontwerpen, bijvoorbeeld twee stereo FX bakken los, achter elkaar of naast elkaar op het signaal los laten (serie of paralel)Als ik het goed heb, heb je met een patchbay 24 mono inputs en 24 mono outputs?

[/SPAM]Waar ga je voor? De bovenste of de beneden helft?Dat heb je helaas fout. Dat is nou juist het mooie van een patchbay: twee voor en twee achter (boven elkaar) vormen één geheel. Samen met de de andere 23 kan je ingewikkelde schakelingen ontwerpen, bijvoorbeeld twee stereo FX bakken los, achter elkaar of naast elkaar op het signaal los laten (serie of paralel)
Een patchbay is het goed over nadenken beslist waard. En jawel hoor... 12 is te weinig
Wout

Ja maar toch geen Behringer zeker :p