[tribal techno] Forcesupreme - Bright side up

forcesupreme

links hangend lid
Oj!

Niet lang geleden een club trackje gepost maar ik moet mijn naam natuurlijk hoog houden in de techno " scene "
Dus nu ff weer wat lekkere dansbare tribal -achtige techno. Niet te hard, niet te zacht. Marco Carola stijl...

Hij is volledig met software gemaakt; Renoise en T-racks (masteren ja duh, wat anders)

Er zit ergens een foutje trouwens, bij de break rond 3:10, daar mist ie ineens een stukje, springt ie ineens weer terug zegmaar... Maar daar word aan gewerkt, en tot die tijd moet je het ff met deze doen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en wat beter kan moet vooral gezegd worden!

Tsjuz! en veel luister plezier

de beloofde link ;)

Laatst gewijzigd:
Lekker nummertje, misschien wat lang. Dat Eeeeh sampletje begon mij op een gegeven moment toch wel te vervelen. Maar lekker percussief verder.

Lekker compressie uitgekozen, dat hoor je terug in de minibreaks. Opkomende geluidjes zijn lekker, maar blijven hetzelfde, net als met die "In Controll". De riots zijn als altijd soopah soopah. Ik vond die delaystukjes niet zo overtuigend overkomen, misschien omdat ze zo ongecontroleerd klinken. Persoonlijk zou ik die gewoon met iets anders vervangen, met name die bij 3:24 vind ik niet echt bijdragen aan een lekker gevoel als die inkomt. In een zaal staat iedereen dan de eerste 2 seconden na te denken hoe de beat eigenlijk moet lopen. ;) Ik vind dat stemmetje ook erg lekker. Die naam waar ik eerder niet op kon komen is van: ... godver... net wist ik het nog.

WOW, dit klinkt allemaal erg negatief, maar je weet hoe ik over je muziek denk. Ik zie in jouw nog altijd een toekomstige bekende technoproducer. Het klinkt allemaal zo vet telkens, je hebt echt een goeie sound. Komt helemaal goed.

[offtopic] die samples zet ik echt snel online, maar ik had er nog niet echt tijd voor ivm me verhuizing die gisteren en vandaag plaatsvind.[/offtopic]

Op zich lekkere track, best knap gedaan, alleen vind ik dat hij op één of andere manier toch te weinig power heeft (voor een release dan, want ik wil niet zeggen dat die compressie van nu niet lekker zuigt:)). Wellicht kan dit verholpen worden door betere/andere mastering.

Dus ga zo door, enne je bent idd wel erg geïnspireert door Marco Carola he;)

Origineel geplaatst door AOR
Lekker compressie uitgekozen, dat hoor je terug in de minibreaks. Opkomende geluidjes zijn lekker, maar blijven hetzelfde, net als met die "In Controll". De riots zijn als altijd soopah soopah. Ik vond die delaystukjes niet zo overtuigend overkomen, misschien omdat ze zo ongecontroleerd klinken. Persoonlijk zou ik die gewoon met iets anders vervangen, met name die bij 3:24 vind ik niet echt bijdragen aan een lekker gevoel als die inkomt. In een zaal staat iedereen dan de eerste 2 seconden na te denken hoe de beat eigenlijk moet lopen. ;) Ik vind dat stemmetje ook erg lekker. Die naam waar ik eerder niet op kon komen is van: ... godver... net wist ik het nog.

WOW, dit klinkt allemaal erg negatief, maar je weet hoe ik over je muziek denk. Ik zie in jouw nog altijd een toekomstige bekende technoproducer. Het klinkt allemaal zo vet telkens, je hebt echt een goeie sound. Komt helemaal goed.

[offtopic] die samples zet ik echt snel online, maar ik had er nog niet echt tijd voor ivm me verhuizing die gisteren en vandaag plaatsvind.[/offtopic]

Ja ik moet idd toch is van die delay effectjes af... Tis ook zo'n makkelijk en doeltreffend effect!:r

[offtopic] Schiet maar s op met die samples jah!.[/offtopic]

fokking goed :okdan:

(alleen t einde...fade out + hp filter is wat "makkelijk")

Back