[TECHNO] Forcesupreme - In Controll

Persoonlijke smaak?: lekkere track

wakik zou doen is : kick een beetje meer attack, en een kleinklein beetje minder laag. Hier en daar een crash cymbaal (dat mis ik wel) en dan dat stemmetje (its in the drums?) miss een beetje duidelijker of luider en dan:

|---------------------->posten-------------------------->http://www.news.be/

niet verkeerd...

niet verkeerd...

absoluut geen verkeerde track...heeft een behoorlijke ''Len Faki" (Monoid rec.) feel, ik denk dat je nog een paar dingen wat beter af moet mixen (compressie, filteren...) dan is het ready 2 press.
greetzz

goed! ik ben overtuigd. Ik ga deze track met jullie tips helemaal perfect maken, en opsturen naar een hoop labels. Bedankt voor de tips ieg. Heeft iemand trouwens adressen of url's van labels in Nederland of mischien belgie om naar te sturen?

Het uiteindelijke resultaat zal ik binnenkort posten!

Ja ik vind hem ook lekker, als je hem gaat opsturen dan zou ik als ik jou was nog ff wachten en er 2 remixen ofzo bijmaken en hem dan pas opsturen. Dat is voor geinteresseerde labels ook meteen interessanter dan 1 track.

Origineel geplaatst door djdeon
Ja ik vind hem ook lekker, als je hem gaat opsturen dan zou ik als ik jou was nog ff wachten en er 2 remixen ofzo bijmaken en hem dan pas opsturen. Dat is voor geinteresseerde labels ook meteen interessanter dan 1 track.

ah ja goed idee! mischien iemand geintresseerd in het maken van een remix?
Mail ff info@krusador.tk

Klinkt erg fijn en ik ben benieuwd hoe het uiteindelijke resultaat word (en hoe dit gaat klinken op een groot soundsystem:dj: )!

het is een erg mooie track ! ik mis wel iets in het percussie deel, dat mag best ergesn wat harder in de mix bij deze stijl muziek ! Dan krijg je net dat beetje extra drive om verder uit je dak te gaan denk ik. maarrrrr dat wil niet zeggen dat dat ook is wat je met je track wilt vertellen! dus doe wat je hart zegt!!!!

Als ik me label had (dat tot noch toe alleen nog in gedachten bestaat!) dan had dit zeker bij onze stijl/lijn gepast!
Je moet het zeker persen! en ik moet zeggen dat ik, en dat vinden sommige niet altijd fijn, vaak erg kritisch ben maar op deze track heb ik echt totaal geen zinnige kritiek te geven behalve dat de percussie ietsjes meer op de voorgrond mag op sommige momenten, maar das geen must !

over die kick, die mag iets meer punch (attack, in t hoog) maar je moet zeker NIETS doen aan de bass in deze track hij is perfect zo namelijk !!!!! PERSSSEEENNNN !

helemaal niets meer aan doen. vind de track al erg goed in balans ondanks dat je zegt het niet gemasterd te hebben. vraag me alleen af waarom je renoise gebruikt. wil ook graag weten welke rol cool edit hierin gespeeld heeft.

helemaal my cup-of-tea

en nu snel dit nummer uitbrengen!!

Hier een kritisch luisterend oor,

Eerst de sterke punten:
*strakke party beat
*goede vocal effecten

dan de zwakke:
*ik mis een schreeuwende melody die er gefilterd in komt
*filters gaan (bij mij) in het lowpass gedeelte tikken
*percussie mag wel wat meer de vrije loop nemen in sommige gedeeltes
*een chill moment waardoor die weer extra pakkend word als ie terug komt in beat-mode

Het kan zijn dat jij vanuit een hele anderre visie werkt maar het is in ieder geval bedoeld als positieve kritiek.

het is wel zo dat deze track een chemisch partygevoel opwekt dat is wel goed.

RespecT...

Origineel geplaatst door Jack 'n Jill
helemaal niets meer aan doen. vind de track al erg goed in balans ondanks dat je zegt het niet gemasterd te hebben. vraag me alleen af waarom je renoise gebruikt. wil ook graag weten welke rol cool edit hierin gespeeld heeft.

helemaal my cup-of-tea

en nu snel dit nummer uitbrengen!!

Renoise is gewoon ideaal voor mij omdat ik heel lang getracked heb (Screamtracker Fasttracker Madtracker, dat soort spul)
Renoise is gebaseerd op een tracker maar heeft daarbij VST / VSTi, MIDI en vele andere opties wat een proffesioneel pakket nodig heeft. Ik kan met dit programma erg snel en efficient werken. Dit nr. bijv. heb ik in een dag gemaakt. Met Reason of Cubase kan ik echt niet overweg, dat is mij allemaal iets te omslachtig.

En nou voortaan iedereen die zegt dat je met alleen software geen vette shit kan maken: bek houwe!

Origineel geplaatst door lo-fi
En nou voortaan iedereen die zegt dat je met alleen software geen vette shit kan maken: bek houwe!

en zo is het maar net! ;)

Het gaat er niet om hoe je het maakt, als het maar goed klinkt!

hoor ik daar het geluid van een open deur die ingetrapt wordt? :D

Back