P peanut Nieuwkomer Lid sinds 29 januari 2010 Berichten 4 30 januari 2010 #1 Wie heeft een miniKORG voor mij, 100% werkend, zonder bechadigingen, max. 250 EUR in Regio Haaglanden (kom afhalen) ? Merci ! Pat Last edited by a moderator: 30 januari 2010
Wie heeft een miniKORG voor mij, 100% werkend, zonder bechadigingen, max. 250 EUR in Regio Haaglanden (kom afhalen) ? Merci ! Pat
P peanut Nieuwkomer Lid sinds 29 januari 2010 Berichten 4 30 januari 2010 #2 MICRO Korg MICRO Korg Het gaat natuurlijk om een Korg MICRO, niet mini
Mark R. Stamgast Lid sinds 1 februari 2009 Berichten 286 Locatie Amstelveen 9 februari 2010 #3 ik heb nog een MicroKorg voor je liggen. in nieuwstaat. met doos, handleiding enz. PM maar effe als je intresse hebt.
ik heb nog een MicroKorg voor je liggen. in nieuwstaat. met doos, handleiding enz. PM maar effe als je intresse hebt.
vanballen Vanderbalman Lid sinds 18 Maart 2009 Berichten 1.296 Locatie Noord NL 9 februari 2010 #4 Bedoel je nou een Microkorg of een Korg Micro X? Korg maakt ook zoveel van die kleine leuke apparaten, dat het lastig blijft met die namen..
Bedoel je nou een Microkorg of een Korg Micro X? Korg maakt ook zoveel van die kleine leuke apparaten, dat het lastig blijft met die namen..
P peanut Nieuwkomer Lid sinds 29 januari 2010 Berichten 4 10 februari 2010 #5 vanballen schreef: Bedoel je nou een Microkorg of een Korg Micro X? Korg maakt ook zoveel van die kleine leuke apparaten, dat het lastig blijft met die namen.. Zie meer... MicroKorg, zonder X en zonder L
vanballen schreef: Bedoel je nou een Microkorg of een Korg Micro X? Korg maakt ook zoveel van die kleine leuke apparaten, dat het lastig blijft met die namen.. Zie meer... MicroKorg, zonder X en zonder L