Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyros zijn veel gebruikt
Sterker nog..
Kennen julie toppertje nog van Danii en guilermo(of iets in die trant)?
dat hele nummer is een style(Begeleiding ritme) uit de Yamaha Tyros I
..

Hai iedereen!
Ik wil graag een cd gaan maken met hollandse hits, oftewel "Tros"-muziek, a la de gebroeders ko, toppertje en dergelijken. Ik ben dus op zoek naar goedkoop klinkende sounds, het liefst in de vorm van een AU-plugin zodat ik ze in Logic kan gebruiken. Lelijke, plastic keyboard-strijkers en acordeon-achtige klanken dus. Heeft iemand een goede tip?

Je wilt TROS-achtige muziek gaan maken en DUS ben je op zoek naar goedkope sounds. Andere posters geven het al een beetje aan, maar ik vrees dat je je erg vergist als je dit zegt. Manu zegt het ook al, het zit vernuftig in elkaar vaak. Het goedkope zit vaak eerder in de muzikale thema's en teksten. Maar luister eens goed hoe dat spul geproduceerd is, dat is niet een kwestie van goedkope plastic sounds en gaan met die banaan.
YouTube- Boten anna - Gebroeders KO
YouTube- gebroeders ko-ik heb een toeter op mn waterscooter
Als je dan 'Toppertje' noemt heb je wel een beetje gelijk. Die track is bewust kazig gemaakt, steekt een beetje de draak met die partynummers. Luister naar het verschil met de Gebroeders Ko.
Kijk ook eens naar die clips. Die jongens van 'Toppertje', die jongens spelen iets wat ze niet zijn, de Gebroeders Ko zijn echt zo
Maar dan is dus de vraag, waar ben je precies naar op zoek? Wil je serieus partymuziek gaan maken, of wil je er de draak mee gaan steken?
. Ik wil het in eerste instantie voor de lol doen en daarna kijken of ik er ook iets commercieels mee kan doen, dus ik ga eerst gewoon eens wat knutselen met de sounds die ik al heb. Daarna maar eens verder kijken.Hai iedereen!
Ik wil graag een cd gaan maken met hollandse hits, oftewel "Tros"-muziek, a la de gebroeders ko, toppertje en dergelijken. Ik ben dus op zoek naar goedkoop klinkende sounds, het liefst in de vorm van een AU-plugin zodat ik ze in Logic kan gebruiken. Lelijke, plastic keyboard-strijkers en acordeon-achtige klanken dus. Heeft iemand een goede tip?
Ik ben dus op zoek naar goedkoop klinkende sounds

Het is toch echt zo..
Pak de Tyros er maar bij...
Cha-Cha-Cha is de style
Intro II
ending II
Style is wel aangepast(Andere drum kit)

klaar. (Vooral de Bell pad of hoe dat ding ook mag heten)