Maar ach wat was het gaaf,voor de liefhebbers onder ons op het podium stond dus links een moog source en een Roland vp-550 een fender jazz met versterker aan de andere kant stond een manuele preset Korg Ms-20 een Moog source en een fender roads en zoiets als de ARP Solina String Ensemble. In het midden stond een drumstel met een triggerpad voor samples. Kleine review van het spektakel. De eerst 4 nummers klonk naja wel redelijk dit waren de wat nieuwere nummers, maar toe ze echte hits begonnen te spelen kwam daar ineens de ultieme kwaliteit naar boven. Eigenlijk best wel jammer van die eerste nummers. Die had ik ook wel willen horen met die kwaliteit. Wat me opviel was dat de Korg Ms-20 zonder patch kabels werd bespeeld. Sommige nummer een kliktrek hadden met een ander Ms-20 en vrouwen stemmen. De video projector maakte veel goed Het was met sommige stukken een beetje saai maar dat krijg als je muziek voor lamlendig op de bank ligt maakt. en ohja.. en sex hebt, cijfer een acht en half, bravo
Het overgrote merendeel was dus echt niet saai zelf vet, dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.