Hedon Academy - Gratis kennissessies van muziekprofessionals

bombario

Gepokt en gemazeld
Dag allen,

Op maandag 11 mei is er weer een gratis sessie van Hedon Academy in Zwolle. Dit keer gaat het over next level optredens, hybride shows en touren.

Voor wie Hedon Academy niet kent een korte uitleg. Een keer per maand organiseert ons plaatselijke muziekpodium een kennissessie voor toekomstige beroepsmuzikanten van het MBO en ArtEZ Conservatorium. Een professional uit de muziekbranche praat ze bij en iedereen mag daar gratis bij aanschuiven. Ook mag je vragen stellen

De sprekers zijn altijd goed en inspirerend. Bovendien is de entree gratis, inclusief een kopje koffie of thee 😊

Het is ook echt interessant en ze hebben altijd goede sprekers. Gisteren ging het over liveshows en hoe je het publiek een betere ervaring kunt bieden. Deze sheet zegt meer:

1778604867969.png

En dit is ook een mooi voorbeeld:

1778604922659.png

Dit najaar sta ik weer op het podium en ik het meteen een livebelofte voor mijn eigen show bepaald. Die ga ik verder uitwerken met eigen fieldrecordings en video-opnames en dat geeft meteen nieuwe inspiratie. Ook kun je dan nadenken over licht, aankleding, opbouw van de set etc.

De spreker gaf als voorbeeld bij elektronische muziek dat je een dag kunt nabootsen. Dan begin je helemaal donker, in het holst van de nacht. Vervolgens komt de zon langzaam op, ontwaakt de stad etc. En dat vertel je dan met muziek, geluid, licht enz. Zeg maar een 'totaalbeleving' 😊 In plaats van: "Het volgende liedje gaat over mijn konijn."

Laatst gewijzigd:
Hola,
Ik weet dat de video en vuurwerk in zijn.
Maar persoonlijk vind ik dit afleiden
van de muziek.
En ik denk ook dat de artiesten er niet zonder kunnen.
een leuke opvulling
Om de kwaliteit te verbloemen vaak.
Geld niet voor alles.
Groeten van andreos.

Klinkt
Dag allen,

Op maandag 11 mei is er weer een gratis sessie van Hedon Academy in Zwolle. Dit keer gaat het over next level optredens, hybride shows en touren.

Voor wie Hedon Academy niet kent een korte uitleg. Een keer per maand organiseert ons plaatselijke muziekpodium een kennissessie voor toekomstige beroepsmuzikanten van het MBO en ArtEZ Conservatorium. Een professional uit de muziekbranche praat ze bij en iedereen mag daar gratis bij aanschuiven. Ook mag je vragen stellen

De sprekers zijn altijd goed en inspirerend. Bovendien is de entree gratis, inclusief een kopje koffie of thee 😊

interessant. Jammer dat ik zo'n eind weg woon.

Back