optreden in de 013 in Tilburg

bastardsunited

criticus maximus
Voor alle noise-freakzz en digital hardcore fanaten. De frontvrouw van Atari teenage riot geeft 1 mei in de 013 in Tilburg een hopelijk daverend optreden weg.

Nog beter nieuws is dat Bastards United in het voorprogramma zal staan van deze DHR act. Komt dat dus zeker zien, voor details check de website van de 013.

greetz..:biertje:

cool zeg! mooi geregeld :W

die vrouw van ATR vond ik alleen niet zo charmant... stond te kotsen op het podium toen ATR het voorprogramma van Nine Inch Nails was. dat is op zich niet zo sympathiek, zeker niet als voorprogramma. :frons:

hmmm, haha klinkt natuurlijk wel heel erg tegendraads, vinden ze natuurlijk heel stoer enzo. Persoonlijk heb ik het ook niet zo heel erg op de meeste DHR acts. Maar het is prettig om voor een publiek te spelen die is gekomen voor het soort muziek dat ik met mijn band maak.

Bovendien is de noise-scene een beetje klein in Nederland dus ik vind het allang best :okdan:

Hanin Elias heet ze toch......wat een zeikwijf is dat zeg. Ik heb dr site gecheckt waarin ze aangeeft dat ze een hekel heeft aan de dhr stal omdat het uiteindelijk toch allemaal mannen zijn die dr in de steek lieten toen ze zwanger was. Dan denk ik......ZUCHT.....eerst was ze helemaal pro dhr........en nu is ze zichzelf aan het neerzetten als een een of andere superfeministe, met een man achter de knoppen die de muziek heeft gemaakt.........tja ze moet toch wat hebben om ongesteld over te zijn.....8o)

Back