Pearl Syncussion, Formanta Rokton UDS, Drumulator JLCooper set, DR110 en Yamaha CS10
Allemaal in prima staat, alleen de Formanta heeft een paar pots die iets kraken, dat is overigens geen probleem in het gebruik... aangezien hij ook een mastervolumeknop heeft...
Pearl Syncussion, voor de liefhebber vast welbekend, maar nog even een korte omschrijving: hij kan van alles, van 808/909 kicks tot R2D2-achtige geluiden... Kortom, hij ramt en bliept als een gek!
Richtprijs: 600 euro
Formanta Rokton UDS: drumsynth die 808/909 kicks in zich heeft, tevens te gekke cymbals en hi-hats... verder nog snare en toms.
Onlangs gekocht, maar toch niet echt mijn ding.
Richtprijs: 350 euro
Drumulator: met JLCooper uitbreidingsset, op dit moment zitten er naast de standaard drmulatorgeluiden 808/CR8000 en SCI TOM geluiden in.
Te gekke bak, ik gebruik hem alleen bijna nooit meer.
Heeft gates en clock in etc. MIDI is er dus ook vrij makkelijk op te zetten.]
Richtprijs: 300 euro
DR110: in prima staat, alleen geen batterijklepje. Voor de echte verzamelaars, hij heeft ook geen tasje.
Richtprijs: 100 euro
Yamaha CS10, te gekke monosynth, ik vind de sound lekkerder dan de CS15 en CS30, maar smaken verschillen!
De volumeknop kraakt soms wat en hij heeft 2 hapjes uit een toets, verder in prima staat.
Richtprijs: 400 euro
Wat betreft ruil heb ik interesse in:
Moog Source
Pro-One
SH101
Of een roland Jupiter Synthje.
En eventueel een analoge sequencer, SQ10, Doepfer, zoiets.
Bijbetaling, van welke kant dan ook, komen we vast wel uit.
Groet,
Timar
Allemaal in prima staat, alleen de Formanta heeft een paar pots die iets kraken, dat is overigens geen probleem in het gebruik... aangezien hij ook een mastervolumeknop heeft...
Pearl Syncussion, voor de liefhebber vast welbekend, maar nog even een korte omschrijving: hij kan van alles, van 808/909 kicks tot R2D2-achtige geluiden... Kortom, hij ramt en bliept als een gek!
Richtprijs: 600 euro
Formanta Rokton UDS: drumsynth die 808/909 kicks in zich heeft, tevens te gekke cymbals en hi-hats... verder nog snare en toms.
Onlangs gekocht, maar toch niet echt mijn ding.
Richtprijs: 350 euro
Drumulator: met JLCooper uitbreidingsset, op dit moment zitten er naast de standaard drmulatorgeluiden 808/CR8000 en SCI TOM geluiden in.
Te gekke bak, ik gebruik hem alleen bijna nooit meer.
Heeft gates en clock in etc. MIDI is er dus ook vrij makkelijk op te zetten.]
Richtprijs: 300 euro
DR110: in prima staat, alleen geen batterijklepje. Voor de echte verzamelaars, hij heeft ook geen tasje.
Richtprijs: 100 euro
Yamaha CS10, te gekke monosynth, ik vind de sound lekkerder dan de CS15 en CS30, maar smaken verschillen!
De volumeknop kraakt soms wat en hij heeft 2 hapjes uit een toets, verder in prima staat.
Richtprijs: 400 euro
Wat betreft ruil heb ik interesse in:
Moog Source
Pro-One
SH101
Of een roland Jupiter Synthje.
En eventueel een analoge sequencer, SQ10, Doepfer, zoiets.
Bijbetaling, van welke kant dan ook, komen we vast wel uit.
Groet,
Timar