welke DSF tracks staan er in je winamp playlist ?

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
- Reactorleak - sedatieve
- Bahamut - silent angel
- Naton Rozenburg - Monosynth8,NR,Mix1-04.mp3
- Fuse - eigelijk alles(non techno, trance) van de afgelopen 5 maand ...maar ben het meeste verloren na format
- cyan circle - wintersneeuw
- sKeLeTvM - eez Urself
- AOR - flow

khad er meer maar ben na die format allemaal kwijtgeraakt :stupid

greets isnieZot

goeie topic!

o ik draai zoveel.. monosynth tracks van 6 trak, edp, enz, en die schitterende Last Stand van King of Snake, nr's van Fuse. DaTucker en nog veel meer.! [en trouwens die Monosynth 8 is nog NIET de uiteindelijke versie..:) ]

...is dit een serieuze vraag???

Ik zet mn eigen tracks er niet eens in!!

Ik gebruik hem als jukebox met meer dan 2000 tracks en daar komt zelfgebrouwen spul echt niet tussen...

Origineel geplaatst door Bass
...is dit een serieuze vraag???

Ik zet mn eigen tracks er niet eens in!!

Ik gebruik hem als jukebox met meer dan 2000 tracks en daar komt zelfgebrouwen spul echt niet tussen...

volgens mij begrijp je het niet. het gaat hem niet over JOUW tracks waar je naar luistert
maar over tracks van mensen hier waar JIJ naar luistert. snappie ??

greets isnieZot

Origineel geplaatst door isnieZot
volgens mij begrijp je het niet. het gaat hem niet over JOUW tracks waar je naar luistert
maar over tracks van mensen hier waar JIJ naar luistert. snappie ??

greets isnieZot

Jawel dat snap ik zo he..

Maar ik luister DSF tracks vaak maar 1malig...vooral ook omdat het 9 van de 10 keer trance is en niet mijn smaak..

Pfwoah ik ben zo kritisch;)

Origineel geplaatst door Bass
Pfwoah ik ben zo kritisch;)

om niet te zeggen onbeleefd :frons:

Origineel geplaatst door cyan_circle
om niet te zeggen onbeleefd :frons:

eerrm hoezo dat??

Ik mag niet zeggen dat iets mijn smaak niet is???>:|

Het feit dat ik ook synths en modules heb wil toch niet zeggen dat ik trance of alle DSF tracks goed moet vinden??

Er zit heus wel leuk spul tussen

Doe niet aan playlists. Maar luister wel regelmatig trackjes hoor.
Bijna alle nieuwe wel trouwens.
En tuurlijk zijn er favorieten, maar die zou ik zo echt niet weten.

Meestal is het wel luistermuziek en niet zozeer de andere stijlen.

veel van oxy-jan

van PjotrG, ><i maar eigenlijk nog veeeeeeel meer trackjes :)

Eh, geen want ik gebruik geen Winamp :D

Maar als iemand me even die 'Wintersneeuw' van Cyan Circle aan de hand kan doen, graag. Die stond vroeger in de DSF database. Ferm nummerken :okdan:

heb niet echt een playlist maar luister behoorlijk veel naar DSF trackjes die op me HD staan, omdat ik niet zoveel "normale " mp3's heb en je toch wat moet luisteren :) En dat is best wel veel

Hmmz. Effe denken. Winamp, waar ken ik dat ook alweer van...
Oh ja, staat geen dsf playlist in. Maar is wel een leuk idee. Binnenkort maar eentje samenstellen. Ga ik gelijk een cdtje van maken voor in de auto dan heheh...

See me cruisin'... Al die mensen op straat maar afvragen wat die gekke Muffin nu allemaal voor muziek uit de boxen laat schallen ;)

Die 80's mix, als 't goed is 3 of 4 tracks van PjotrG, volgens mij ook nog eentje van DaGoose, 2 hele lange mixen van SPDK.. maar dit is allemaal heel leuk, het valt me alleen op dat de ID3-tags en filenamen volkomen waardeloos zijn ingevuld. Jammer, anders had ik er misschien nog een paar geweten. Er staat er eentje in die "composer(master).mp3" heet maar ik zou niet meer weten waar die van is ;). Begint met een echt wave-table achtig soundje.

Origineel geplaatst door Yoozer
Die 80's mix.

ook mijn enige DSF brouwsel wat ik weleens wil aanzetten...

Wel een aantal geluisterd, maar 'k bewaar er geen..

heb bijna niets meer, ik had ruimte nodig voor eeeh ... andere mp3s 8D
maar ik luister de goeie tracks zeker wel meer dan 1 keer

Back