gezocht: virus indigo 2 of ti polar

Status
Please reply by conversation.
wtf moet je met een indigo??? alleen het kleurtje?

is wel iets anders dan een TI

ja, maar ze hebben nogal andere specs.

wat moet je met een indigo als je ook voor een TI kan gaan?

Je kan nog beter een Snow pakken dan een Indigo imo

Allemaal een beetje naast de kwestie eigelijk maar omdat je het vraagt

reden 1 : budget
reden 2 : ik heb een virus B desktop en wens een gelijkaardig toestel MET een paar toetsen voor op verplaatsing mee te spelen --> de indigo 2 dus das een virus C met 37 toetsen. Op een paar prutsen zoals mod matrix sources e.d.m. is deze identiek aan de virus B.
Ik ben me dus perfect bewust van de verschillen van deze toestellen. Als je dus een virus indigo 2 OF en virus TI polar verkoopt, of wil verkopen, intresseert het me. OK?

hehe, dump die virus b gewoon, en koop een ti polar.
wat moet je met 2 dezelfde synths?

De topicstarter wil er gewoon 1... wat maakt t uit waarom?

Als hij advies wil over welke keuze hij moet nemen vraagt hij er wel naar.. ;)

al koopt ie er 10000 stuks, ga je gang, maar misschien kan ie tot een betere keuze komen.
Hoeft niet, en misschien is er geen beter keuze, maar imho, is die er wel een betere keuze, de TS stelt die zelfs zelf voor. De TI is gewoon een veel mooiere synth, echt een major update van de virussen lijn, A t/m C liggen wel erg dicht bij elkaar. Als er nu Indigo 1 of 2 had gestaan had ik niet gereageerd.

geen schrik, maar waarom zou je niet gewoon het beste nemen, jij schrijft zelf TI op, niet ik ;)

Maar zoals ik in mijn vorige post schreef, liever een Indigo, prima. Maar ik geef wel mijn mening, of een forum, en dat is dat het zonde is. 2x een indigo heeft ongeveer net zo veel stemmen als 1 polar maarrrrrrrr, en polar heeft VEEL MEER mogelijkheden, niet alleen het TI gedeelte, maar uitgebreide filter modellen,osc modellen distortions, FX per part ipv global etc.

Ipv meer van het zelfde kopen , zou ik wel iets kopen wat meerwaarde heeft, leeftijd heeft daar niks mee te maken, er is ook een TI2 namelijk, die hetzelfde kan als een TI1
alleen meer power (wat ik minder interresant vind, dan echte verschillen in specs)

Succes.

neen, schrik voor gezeik dat zoals dit dat totaal naast de kwestie is lol.

ik zoek namelijk een 'extra' virus voor mee op de baan te gaan, die minder pijn zal doen als hij onderweg iets tegen komt omdat hij - rara - minder zal gekost hebben.
Ik denk dat iedereen hier, ik incluis, het verschil wel kent tussen de modellen van access, want, we kunnen namelijk allemaal wel lezen. Maar er zijn blijkbaar op elk forum pipo's die blijkbaar overal hun zegje moeten over doen, ook al heeft het nix met het topic te maken. Dus, als je geen indigo 2 of TI polar verkoopt, .... ben ik niet geintresseerd in verder commentaar over de specs van wat ik wil kopen, daar zijn volgens mij andere plaatsen voor..

voor de rest is het wel entertaining natuurlijk :) we hebben al een weddingschap lopen met collegas of er nu al dan niet NOG een reply zal komen ;)

Status
Please reply by conversation.
Back