festival earational in s'hertogenbosch

prayer

oRgANiC DreAmS
via via kwam ik er achter dat den bosch ook een elektronisch festival heeft in de stijl van shine in eindhoven.. de data zijn 28-03 t/m 06-04 staat in het teken van elektronische muziek en kunst.. de site is www.earational.org. Lijkt me een ontzettend cool festival.. ik heb foto's bekeken van vorig jaar en eerder en er waren gewoon optredens van gastjes met alleen een laptopje.
lijkt me best wel geinig..

l8tr 8)

Ik ben er eens geweest toen scanner optrad (en dat was leuk), maar om eerlijk te zijn vind ik een redelijk aantal optredens een hoop geneuzel. Je hebt er van die acts bij zitten die bv allemaal van die koeienbel geluiden uit een laptopje persen en er allemaal wazige ambient textures mee gaan bouwen, en daar kan ik 20 minuten naar luisteren, maar dan word ik zelf ook gek. Dus het moet je liggen, 1 ding: het ligft in de verste verte niet in de buurt van Shine !!

Shine = dansmuziek
Earational = alleen een hoop experimenteel geneuzel.

Ik zelf ben er dus nog nooit geweest, dus vandaar dat ik dacht dat earational in de buurt lag van shine. Maar ik heb een paar tracks geluisterd van vorig jaar, en inderdaad het komt meer in de buurt van dark ambient en heel veel experimenteele stuff.. Dat lijkt me nu juist het mooie aan dat festival. Ik was eigenlijk een beetje aan het zoek naar een festival wat ongeveer in de buurt komt van shine, want zoals vele al weten gaat shine dit jaar helaas niet door, vorig jaar was ontiegelijk cool. Ik denk ook niet dat er festivals zijn die in de buurt komen van shine.. Maar ja je weet nooit.. Misschien als iemand tips heeft voor NIET commercieele festivals hoor ik het graag..

groeten 8o

Back