solinastringsynthesizer ?

zou dan voor de tweede gaan

nou , hij zou 100% functioneren, wat schoonmaken en bijhouden hoort er tegenwoordig al gauw bij. maar de prijs zou wel eens 100% kunnen meevallen. zeker vergeleken bij de andere die wel top inzet

nou , hij zou 100% functioneren, wat schoonmaken en bijhouden hoort er tegenwoordig al gauw bij. maar de prijs zou wel eens 100% kunnen meevallen. zeker vergeleken bij de andere die wel top inzet

Mischien wel ja... Maar een hoge eindprijs voor de andere is niet ondenkbaar behalve dat "zelbstabhohlung" de prijs drukt.

Laatst gewijzigd:
Mischien wel ja...de andere is van mij.
wist ik niet, sorry, ben wel benieuwd wat het gaat opleveren. heb er ook 1 in perfecte staat , ging altijd uit van zo'n 1350-1850 als financiele waarde. mogelijk dat ie meer oplevert via vemia

wist ik niet, sorry, ben wel benieuwd wat het gaat opleveren. heb er ook 1 in perfecte staat , ging altijd uit van zo'n 1350-1850 als financiele waarde. mogelijk dat ie meer oplevert via vemia

Tja we zullen zien..Vemia doe ik niet aan. Ik zet hem als ie niet verkoopt in de USA. De andere op Ebay.de ondergraaft mijn verkoop een beetje.

dat ik hem aan de prijs vond, het zal niet veel uitmaken, maar als ik het geweten had had ik dat waarschijnlijk niet erop gezet.
vs is inderdaad een goed alternatief.
en die andere? nou ja toeval maar die gaat ook nog wel de hoogte in denk ik

Voor die 2e zou ik wel een ritje naar duitsland over hebben :)
1850 euro vind ik wel teveel van het goede voor een apparaat dat vrij weinig kan.

frankfurt ligt bij die messe in de buurt toch? lijkt me te doen
iedereen mag de prijzen voor vintage synth's/ auto's/ gitaren/ schilderijen / violen aan de hoge kant vinden, en qua mogelijkheden en hoeveelheid geheugenplaatsen , de midiinterpretatie, kwaliteit van de AD converters etc , is dat natuurlijk ook zo.
maar ja , dat zijn toch de prijzen die mensen van over de wereld ervoor over hebben.
ze zijn zeer zeldzaam en wel gewild, ze klinken goed en kennelijk zijn er mensen die die hoeveelheid geld / energie erin willen stoppen.
dus als je er 1 wilt , zul je daar , hoe dan ook, rekening mee moeten houden.
koopjes en 'n mazzeltje daargelaten natuurlijk

frankfurt ligt bij die messe in de buurt toch? lijkt me te doen
iedereen mag de prijzen voor vintage synth's/ auto's/ gitaren/ schilderijen / violen aan de hoge kant vinden, en qua mogelijkheden en hoeveelheid geheugenplaatsen , de midiinterpretatie, kwaliteit van de AD converters etc , is dat natuurlijk ook zo.
maar ja , dat zijn toch de prijzen die mensen van over de wereld ervoor over hebben.
ze zijn zeer zeldzaam en wel gewild, ze klinken goed en kennelijk zijn er mensen die die hoeveelheid geld / energie erin willen stoppen.
dus als je er 1 wilt , zul je daar , hoe dan ook, rekening mee moeten houden.
koopjes en 'n mazzeltje daargelaten natuurlijk

Ophalen is wel te doen.

1850 euro vind ik wel teveel van het goede voor een apparaat dat vrij weinig kan.
misschien ook eens een paar pre's:
de resolutie van de faders en pots is hoger dan bij menig moderner apperaat
en er zitten meer knoppen op dan op menig moderne synth
;)

Ik ken de SSS, heb er namelijk ook een gehad en veel te goedkoop verkocht ;)
Maar hij klinkt wel uniek en dat is ook wel de reden dat ie wat meer waard is tegenwoordig.
Ach, 27 kilo aan mooi geluid... Niets mis mee :D Blijft ie in ieder geval goed staan als je lekker aan het spelen bent!

De bieding op de 2e stringsynthesizer uit Frankfurt eindigt morgen en het hoogste bod is nu 191 euro!

Back