Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zou dan voor de tweede gaan
nou , hij zou 100% functioneren, wat schoonmaken en bijhouden hoort er tegenwoordig al gauw bij. maar de prijs zou wel eens 100% kunnen meevallen. zeker vergeleken bij de andere die wel top inzet
wist ik niet, sorry, ben wel benieuwd wat het gaat opleveren. heb er ook 1 in perfecte staat , ging altijd uit van zo'n 1350-1850 als financiele waarde. mogelijk dat ie meer oplevert via vemiaMischien wel ja...de andere is van mij.
wist ik niet, sorry, ben wel benieuwd wat het gaat opleveren. heb er ook 1 in perfecte staat , ging altijd uit van zo'n 1350-1850 als financiele waarde. mogelijk dat ie meer oplevert via vemia
wist ik niet, sorry,

Voor die 2e zou ik wel een ritje naar duitsland over hebben
1850 euro vind ik wel teveel van het goede voor een apparaat dat vrij weinig kan.
frankfurt ligt bij die messe in de buurt toch? lijkt me te doen
iedereen mag de prijzen voor vintage synth's/ auto's/ gitaren/ schilderijen / violen aan de hoge kant vinden, en qua mogelijkheden en hoeveelheid geheugenplaatsen , de midiinterpretatie, kwaliteit van de AD converters etc , is dat natuurlijk ook zo.
maar ja , dat zijn toch de prijzen die mensen van over de wereld ervoor over hebben.
ze zijn zeer zeldzaam en wel gewild, ze klinken goed en kennelijk zijn er mensen die die hoeveelheid geld / energie erin willen stoppen.
dus als je er 1 wilt , zul je daar , hoe dan ook, rekening mee moeten houden.
koopjes en 'n mazzeltje daargelaten natuurlijk
misschien ook eens een paar pre's:1850 euro vind ik wel teveel van het goede voor een apparaat dat vrij weinig kan.

misschien ook eens een paar pre's:
de resolutie van de faders en pots is hoger dan bij menig moderner apperaat
en er zitten meer knoppen op dan op menig moderne synth
![]()

Blijft ie in ieder geval goed staan als je lekker aan het spelen bent!De bieding op de 2e stringsynthesizer uit Frankfurt eindigt morgen en het hoogste bod is nu 191 euro!