Korg ms2000R vermist

Status
Please reply by conversation.
Ja, wie niet?

Ja relax toch. Maar jullie moeten niet zo overdreven doen want dat ding kost nog maar 750 euro, En als hij een beetje gaar is nou dan kom je toch op die prijs ongeveer, ik snap ook wel dat als die synth een half jaar oud is en er nog goed uitziet dat je die niet wegdoet voor 300 euro, Maar die zijn ook goed, kom maaR MET JE PRIJS!

300 euro is overdreven weinig :D

Succes,

gr. Mario

Ik wil graag een 909 voor 808 of voor 303. Den k je nou echt op dit forum een moran te vinden die zijn synth voor bagdad(lees: afbraak) prijzen wegdoet? Zelfs mijn blonde vriendin...

Zou eerder zeggen 400 a 500 ballen hoor.

En ach ja, we weten nu wel dat je graag voor weinig dingen wilt kopen. Dat willen we allemaal wel. Zoek de aankomende zomervakantie maar een baantje, kun je wat meer uitgeven. ;)

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
O nee, ik werk gewoon hoor, maar ik wil zoveel dingen kopen,

Geduld is een schone zaak. Heren en dames hier op het forum hebben echt wel een beetje een prijsindicatie van een synth. De tweedehands prijs hangt ook niet zozeer af van de leeftijd maar eerder de vraag naar zo'n bak. Zoals jij waarschijnlijk een grens trekt wat jij er maximaal voor uit gaat geven, hebben anderen een minimumprijs in hun hoofd. Ik iig wel. Voor 450 euro kan je er wel eentje scoren denk ik.

Ja zoiets had ik ook in mijn hoofd, maar wat ik bedoelde en daar is niet over nagedacht, er zal heus wel iemand zijn die zo'n korg heeft maar waarvan de knopen b.v. afgebroken zijn. Waaran je kunt zien dat dat ding wat geleden heeft, snap je , ik vroeg en vraag niet na een nieuwe van een kwart jaar oud. Maar gewoon naar een gare. Een end verderop bij te koop aangeboden had er iemand ook een korg te koop en wilde hem wegdoen voor 600 euro, dus zei ik toen van" tusen 450 & 500 euro vind ik een redelijkere prijs"maar hij had niet geantwoord. Ik ben niet de enige die zo'n prijs in zijn hoofd had dus, voor een goedwerkende uitziende ms2000r , Maar als slechter eruit ziet dan vind ik 300 euro een goede prijs.

Status
Please reply by conversation.
Back