• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TE KOOP] Gem S2R

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Roel_en_Sam

Ouwe rot
Te koop Gem S2R, bied maar raak!

Last edited by a moderator:
Ben ik erg achterlijk als ik even niet weet van een s2r is? Help deze arme Hazes ook te snappen waar het over gaat (en hoeveel het kost natuurlijk)

Als je in z'n signature kijkt, lijkt t me om een Gem S2R te gaan (nog steeds geen idee wat t is, maar misschien wel makkelijker info zoeken)..

Had ik ook gezien maar dat maakte eea niet echt duidelijker. Kan wel zelf gaan zoeken maar zou het gewoon handiger vinden om wat meer info te hebben in de advertentie zelf. Is nou niet echt een bak waarvan iedereen meteen weet wat het is geloof ik......

Dit is t enigste plaatje dat ik kon vinden. Is een plaatje van de website van de Parker&Blanc Studio (via google gevonden)

PSMO%209.jpg

Als t goed is, isset de module onder de oranje orbit.

Sorry ik had effe geen tijd... Maar ik zal binnenkort een foto van de mijne plaatsen...
Het is een apparaat waar een hoop geluiden inzitten en waarmee je zelf je eigen geluiden mee kunt maken door er samples in te zetten (golfvormen) en die te bewerken en daarna op te slaan (met diskette). Je kunt ook de geluiden die er al inzitten bewerken. Hij heeft ook een ingebouwde sequencer, een aantal effecten, is 16 parts multitimbraal en heeft een heel groot grafisch lcd (zwart) beeldscherm.
Ow ja de Turbo aanvulling zit erbij... (waardoor je kunt sampen en nog wat meer)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back