Akai AX-73 op MP voor EUR 125

Wie is die Timar eigenlijk? Die biedt op alles wat los en vast zit kwa synths op marktplaats.

Ik heb ooit een Siel Mono aan hem verkocht, toen was het een student ergens in de ghetto's van Zwolle met een zusje die appeltaart bakt. Maar ook toen zag ik al de eerste symptomen van gearitis :D

Ik heb ooit een Siel Mono aan hem verkocht, toen was het een student ergens in de ghetto's van Zwolle met een zusje die appeltaart bakt. Maar ook toen zag ik al de eerste symptomen van gearitis :D

Dei bood ie laatst weet te koop aan..aardige gast!

Yep, zeker een aardige gast. Was nog heel even blijven plakken, doe ik niet bij iedereen. Maar aangezien hij inmiddels een Syncussion heeft en ik niet zal hij inmiddels wel afgestudeerd zijn :D

Yep, zeker een aardige gast. Was nog heel even blijven plakken, doe ik niet bij iedereen. Maar aangezien hij inmiddels een Syncussion heeft en ik niet zal hij inmiddels wel afgestudeerd zijn :D

haha...ja ik mocht als ik kwam ook blijven eten.. :okdan: maar het kwam er niet van..spijtig

ja
vx90 is de ax73 natuurlijk maar dan wat kleiner :D
de vx600 is wel echt anders vind ik
wat mooier liever geluid
de ax/vx is viesigheyds

ja
vx90 is de ax73 natuurlijk maar dan wat kleiner :D
de vx600 is wel echt anders vind ik
wat mooier liever geluid
de ax/vx is viesigheyds

vx600 magzicht met de groten dr aarde meten alen editting !
akai heeft egt goed spul gemaakt boys ...
effe door de ..rawe sound heen byten
ax60 was k zeer teverden over .. ging weg vanwege z1 [tsja ]
en de ax80 was een creamy p600 alike mooie synth egt wayo mucho mooi om te zien savonds hehe

rack spul [vx / ax73 enso ] zal nie anders zijn ..
ist net te duur allemaal
vx90 + ax60 om de sounds te editten scoor te samen so voor 500
loik setje dan

Back