• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Yamaha RM1X

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Emmie

Stamgast
Hallo,

Ben van plan mijn RM1x te verkopen. Ligt lekker niks te doen in mijn studio. Hij is helemaal perfect...geen krasje! Altijd in mijn studio gestaan en volledig met handleiding en adapter. (de originele van yamaha).

450 euro is de vraagrpijs.....dus doe maar een goed bod!

Emmie

Helemaal niets !! (sinds vannacht)

Leuk apparaatje echt in perfecte staat...zeker de 450 euro wel waard. Maar een goed bod wordt ook zeker geaccepteerd. In rookvrije studio, onder een stofkap gestaan.

Laat maar horen !!

Hmm....zag alweer staan dat 450 euro teveel was.

Speciale synthforum prijs.....400 euro!!!

schop!

uhh,

350 euro ?

a) ik heb het geld en b) ik ben op zoek naar een fatsoenlijke seq,
maar 400 is toch echt te veel...

groetjes Dirk

de rm1x is zeker een fatsoenlijke sequencer :)

Je hoeft hem ook niet te kopen van mij hoor.

Ik vind 350 euro echt te laag en 400 was al mijn bodem prijs. Maar ik gooi mijn vraagprijs weer op 450, want ik heb een duur weekend gehad met mijn grote liefde :luv: .

Was dus een tijdelijke synthforum vraagprijs, omdat ik hem voor het weekend wilde verkopen. Niet gelukt, helaas.

kont!

Ben er nu echt uit voor 400 euro mag hij weg. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

oioi

Attachments

• rm1x.jpg
    rm1x.jpg
    12,3 KB · Bekeken: 89
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back