• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop/ruil: doepfer a100

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

olaf

Ouwe rot
met pijn in mijn hart

te koop of te ruil tegen nord modular rack / elektron machinedrum (+aanbetaling):

Doepfer A 100 modulair basisssyteem. (zie voor informatie www.doepfer.de)

Vier maanden oud, dus als nieuw!!!!

Ik ben erachter gekomen dat ik snel patches wil kunnen opslaan en terug kunnen halen en dat lukte mij niet met de A100 vandaar dat ik liever een digitaal modulair systeem wil.

Mensen, dit is een erg leuk systeem. Helaas heb ik er al een paar.

Tja das effe klote... Tis dat ik net een nieuwe camera heb aangeschaft anders was je hem nu kwijt...
En ik heb wel een MD, maar die doe ik absoluut niet weg.
Wat het ruilen met een Nord Modular betreft, lijkt het mij persoonlijk niet verstandig op dit moment. De G2 komt met toetsen uit voor ongeveer 2000 euro. In rackversie 1000. Volgens Clavia zijn deze zelfs krachtiger kwa dsp dan de huidige Nord met expansionboard. Even geduld lijkt mij het slimste.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Wat het ruilen met een Nord Modular betreft, lijkt het mij persoonlijk niet verstandig op dit moment. De G2 komt met toetsen uit voor ongeveer 2000 euro. In rackversie 1000. Volgens Clavia zijn deze zelfs krachtiger kwa dsp dan de huidige Nord met expansionboard. Even geduld lijkt mij het slimste.
.

wat moet ik me bij die rack versie voorstellen? ik las dat deze geen interface heeft. bedoelen ze dan dat je de toesten mist of mis je meer? zoals ik het nu las werd het een soort van supersoft-synth waarbij je je computer als interface gebruikt, klopt dit?

Ja dat klopt, maar het is minder erg dan je je misschien zult voorstellen. Het zit namelijk zo;
Om een geluid te creëren vanaf het begin heb je met alle Nords (zowel de huidige als de nieuwe straks) een editor nodig. Voor het editten heb je eigenlijk ook de editor nodig. Waarom? Omdat de draaiknoppen met iedere patch verschillende modules aan kan sturen. Je wijst knoppen dus toe aan modules die je gebruikt voor je patch. Voor elke patch zal dat dus verschillen.
Heb je dus al een masterkeyboard heb je de extra toetsen dus eigenlijk niet nodig. Het is niets meer dan extra gebruikersgemak.

Stel dat je nu twee G2 in rackversie zou kopen heb je de dubbele kracht van de keyboard versie voor minder geld. Vergelijk je het met de huidige serie dan staan 2 G2's gelijk aan meer dan 4 huidige Nords kwa dsp. Hou daar rekening mee als je tweedehands een Nord op de kop wil tikken nu.

ik heb inmiddels een machinedrum gekocht, dus de uil kan niet meer doorgaan. hij staat nog wel te koop (voor 350 euro minder dan je er nieuw voor betaald)

Check svp ff je pb en/of mail

valt er wat te regelen met 1, 2 of 3 moogerfoogers? 101, 102 en 103, dus filter, ringmodulator en phaser?

Origineel geplaatst door olaf
still for sale...

jamaarjamaarjamaar

wat kost ie dan >???

kan m voor 1100 verkopen maar vind dat nog te weinig. is zo goed als nieuw en kostte nieuw 1550. in duitsland is die geloof ik 100 euro goedkoper maar dat is in duitsland.

het blijft een probleem met zo-goed-als nieuwe spullen. jouw kant is duidelijk, maar aan de andere kant is het tweedehands. ik kocht 'm ooit nieuw voor 2600 gulden (in de millenium actie van doepfer). nieuw kopen en na een paar maanden wegdoen kost gewoon geld, vaak veel geld.
1100 lijkt me toch een mooi bod. ik zou het zelf niet betalen, denk ik.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back