• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: SE Electronics Gemini II Tube mic! als nieuw...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

digiframe

Stamgast
Te koop een SE Electronics Gemini II buizen condensator microfoon met dubbele tube in de microfoon. Dit is de ge-upgrade versie van de Gemini; dus inclusief de -10dB schakelaar en het laagaf-filter.
Klinkt erg goed met de warmte die je van buizen kunt verwachten. (Hij klinkt net zo indrukwekkend als de grootte van de microfoon: Really HUGE!!). De Gemini II heeft een losse voeding met spinner ophanging en komt inclusief alle aansluitsnoeren. Alles in de originele koffer van SE Electronics. Vaste prijs: 800 euro; nieuwprijs bij Thomann.de is 1.190 euro.

Ik verkoop de set omdat ik mijn upgrade van speakers moet bekostigen. Ik heb de SE Electronics slechts voor één cd opname project gebruikt in mijn rookvrije homestudio en verkeert dus nog in nieuwstaat en is compleet. Aangezien ik meer mixages doe dan opnames moet ik de Gemini II helaas laten gaan... =-(

Extra info:
De GEMINI is een groot-membraam buizen condensator studio microfoon uitgerust met twee buizen (uniek !), te weten 1 x 12AX7 gekoppeld met 1 x 12AU7. Dit "dual valve" ontwerp betekent een extreem warme en gedetailleerde (onevenaarbare) sound over het gehele frequentie spectrum.

De GEMINI is uitgerust met een 28mm (1.07") extra groot membraam met een cardioide (richting gevoelige) opname karakteristiek. De GEMINI heeft aan de rand van het element (precisie) aansluitpunten en wordt geproduceerd in een (stofvrije) vacuumruimte. De GEMINI is geschikt voor de meest uiteenlopende toepassingen waar net dat beetje extra detail gewenst is, waaronder presentatie en voice-over, zang (vocalen) en backing vocals, overhead (drum, koren en orkesten), percussie, piano en acoustische snaar instrumenten (gitaar, viool, harp) en het zogenaamde "cabinet miking". De GEMINI heeft een zeer fraaie zilverkleurige afwerking en wordt geleverd inclusief spider-shockmount en voeding in een fraaie robuuste aluminium koffer. Frequentie weergave van 20Hz-20KHz. Impedantie 200 Ohm. Afmeting 80x205mm.

Attachments

• SE Gemini II.jpg
    SE Gemini II.jpg
    98,5 KB · Bekeken: 180
  • SE Electronics.jpg
    SE Electronics.jpg
    73,6 KB · Bekeken: 158
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back