• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: CakeWalk Dimension Pro + Expansions

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Katsunami

Nieuwkomer
In eerste instantie heb ik een klein orgel uitgebreid met een VSTi-computer. Vanwege de overstap naar de Hammond XH-200, die alle mogelijkheden biedt die ik in een orgel wens te zien, heb ik een paar dingen over. Hieronder valt ook CakeWalk Dimension Pro. Dit is een sampler met synth-mogelijkheden eraan toegevoegd. Er zitten ook een aantal uitbreidingspakketten bij.

Je krijgt:

Dimension Pro
CakeWalk Expansion 1
CakeWalk Expansion 2
Digital Sound Factory: Classic Keys
Digital Sound Factory: Proteus 2000
Digital Sound Factory: Planet Earth
Digital Sound Factory: Virtuoso
Digital Sound Factory: Volume 4

Alles uiteraard inclusief serienummer, handleiding, en in originele doos. Dimension Pro staat op 2 originele DVD's. De expansions worden op een gebrande DVD meegeleverd, want dat zijn downloadversies uit Cakewalk's en DSF's webwinkels.

Totale prijs van de software is ~350 euro. Deze mag weg voor 125 euro, exclusief verzendkosten van 5 euro.

dimensionpro.gif

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back