In eerste instantie heb ik een klein orgel uitgebreid met een VSTi-computer. Vanwege de overstap naar de Hammond XH-200, die alle mogelijkheden biedt die ik in een orgel wens te zien, heb ik een paar dingen over. Hieronder valt ook CakeWalk Dimension Pro. Dit is een sampler met synth-mogelijkheden eraan toegevoegd. Er zitten ook een aantal uitbreidingspakketten bij.
Je krijgt:
Dimension Pro
CakeWalk Expansion 1
CakeWalk Expansion 2
Digital Sound Factory: Classic Keys
Digital Sound Factory: Proteus 2000
Digital Sound Factory: Planet Earth
Digital Sound Factory: Virtuoso
Digital Sound Factory: Volume 4
Alles uiteraard inclusief serienummer, handleiding, en in originele doos. Dimension Pro staat op 2 originele DVD's. De expansions worden op een gebrande DVD meegeleverd, want dat zijn downloadversies uit Cakewalk's en DSF's webwinkels.
Totale prijs van de software is ~350 euro. Deze mag weg voor 125 euro, exclusief verzendkosten van 5 euro.
Je krijgt:
Dimension Pro
CakeWalk Expansion 1
CakeWalk Expansion 2
Digital Sound Factory: Classic Keys
Digital Sound Factory: Proteus 2000
Digital Sound Factory: Planet Earth
Digital Sound Factory: Virtuoso
Digital Sound Factory: Volume 4
Alles uiteraard inclusief serienummer, handleiding, en in originele doos. Dimension Pro staat op 2 originele DVD's. De expansions worden op een gebrande DVD meegeleverd, want dat zijn downloadversies uit Cakewalk's en DSF's webwinkels.
Totale prijs van de software is ~350 euro. Deze mag weg voor 125 euro, exclusief verzendkosten van 5 euro.