feedback aanbiedingen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De telefonische bereikbaarheid is niets mis mee (je kan lekker makkelijk meteen naar de juiste afdeling bellen), maar dat het meer dan een maand duurt om een stel speakers te bestellen is jammer. Zal ook wel aan Mackie liggen natuurlijk, of aan de importeur...
Wie is eigenlijk de Mackie importeur in Nederland? Dan ga ik die eens telefonisch lastig vallen! >:|

idd. ik heb gisteren gebeld en had binnen 5 minuten de antwoorden die ik wou hebben. dus niets mis met telefonische bereikbaarheid van feedback.

Als het je te lang duurt, en je hebt nog niet betaald, dan cancel je de boel toch?
Dat zeggen wil mensen ook wel motiveren/activeren om es wat beter hun best te doen, of in ieder geval met een duidelijker reden dan 'ik verwacht ze ieder moment'.

Bel voor de gein eens een andere zaak, en vraag eens wat ze denken dat de levertijd daar is.
Confronteer de zaak die je wat wilt verkopen daar dan mee. :)

Als ze wat willen verkopen, moeten ze maar opschieten, ze zijn niet de enige zaak, laat ze dat maar voelen.

:)

-C-

Wat betreft die bereikbaarheid geldt natuurlijk wel een beetje wanneer en vooral ook welke Feedback vestiging je belt. R'dam is grote delen van de dag gewoon slecht bereikbaar, ik heb ze vaak genoeg gebeld, zeker Studio is moeilijk. Robert is dan ook maar in z'n eentje.

Als je naar je eigen mening te lang moet wachten op een bestelling, dan is Feedback overigens niet moeilijk over een annulering, ook dat kan ik uit eigen ervaring zeggen.

ben helemaal niet zo blij met die aanbiedingen.... Wou een tijdje terug mijn DX200 verkopen, kostie nieuw opeens nog maar 299. ;{ Dan hou ik hem toch maar....

:kimono: en waarom ik deze smiley hier neerzet, weet ik ook niet maar ik zie deze praktisch nooit. Leek me reden genoeg.

Tsja, ze zijn nu bij feedback dus wel heel erg goedkoop dus annuleren zit er niet in.
Ik heb Robert trouwens de afgelopen paar keer dat ik belde snel aan de lijn gehad (somes moet je gewoon even een kwartiertje later proberen als 'ie niet opneemt :)).
Maar het is natuurlijk een beetje bizar dat niemand blijkbaar ook maar enige zekerheid heeft over wanneer zo'n levering gaat plaatsvinden. Alsof er geen telefoons bestaan om die gasten van Mackie eens flink achter de broek te zitten.

Nou ja, ik neem aan dat het allemaal wel goed komt. Ik heb er ook geen haast mee.

inderdaad, gisteren effe novation remote ophalen die al anderehalve week in `t foldertje staat,verwachten ze hem pas over een week (mwoh paar weekjes,mwoh een maandje)

ZUIGT:(

Tip voor juliie; check www.turnkey.co.uk. Muffin maakte me hier op attent.

De Pond staat verekte gunstig nu (€ 1.46) om bepaalde produkten in de UK te kopen. Verzendkosten komen er dan wel bij maar dat kan overkomelijk zijn.

Origineel geplaatst door The Q
Tip voor juliie; check www.turnkey.co.uk. Muffin maakte me hier op attent.

De Pond staat verekte gunstig nu (€ 1.46) om bepaalde produkten in de UK te kopen. Verzendkosten komen er dan wel bij maar dat kan overkomelijk zijn.

en rare stekkers, die zitten er ook aan... :mexico:

En komen er dan nog invoerrechten bij? Of hebben we dat niet tussen engeland en nederland?

Nu we het trouwens toch over aanbiedingen hebben, bij Peter Verspuy hebben ze een Novation aktie. (http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/frames?;1;) ik heb nog niet vergeleken met andere prijzen, maar ik moet zeggen dat die Novation synths toch wel behoorlijk netjes geprijsd zijn.
Die Novation A station is tegenwoordig 2e hands vaak nog duurder dan nieuw! :)

Nee geen invoerrechten. De meeste professionelere apparatuur werkt met standaard eurostekkers waarvan je er tig in huis hebt. Dus dat is het probleem niet. En om maar wat te noemen. Als je 1000 euro bespaard met de aanschaf van een Akai Dps24. Zou je dan niet in NL nog even de moeite nemen om voor 3 euro een nieuw snoer te kopen???

Waarom hoef je uit Engeland nou weer geen invoerrechten te betalen dan ? Ik hoor daar echt iedere keer weer andere dingen over.

Origineel geplaatst door Niels
Waarom hoef je uit Engeland nou weer geen invoerrechten te betalen dan ? Ik hoor daar echt iedere keer weer andere dingen over.

http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm

Dan help ik je even snel uit de droom :)
Bovenstaande link maakt duidelijk dat je géén invoer of extra BTW betaald over goederen uit de UK en Ierland

[edit]extra woordje extra bijgezet zodat Strijp het ook gebrijpt 8~[/edit]

Laatst gewijzigd:

Bovenstaande link maakt duidelijk dat je géén invoer of BTW betaald over goederen uit de UK en Ierland
Dus Guinness uit Ierland en een MacBeth uit de UK zijn BTW loos! :) Jiehoe!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dus Guinness uit Ierland en een MacBeth uit de UK zijn BTW loos! :) Jiehoe!

Count me in for a Kilkenny :biertje:

Geen BTW betekend in particuliere zin dat je het plaatselijke tarief betaald en niet extra wordt gecharged door de Nederlandse douane.:P

Bovenstaande link maakt duidelijk dat je géén invoer of extra BTW betaald over goederen uit de UK en Ierland

[edit]woordje extra bijgezet zodat Strijp het ook gebrijpt 8~[/edit]

maar let altijd op waar het bedrijf gevestigd is!
neem bijvoorbeeld www.play.com, goedkoop in dvd's en cd's.
dit bedrijf lijkt ook uit UK te komen MAAR komt uit Jersey.
Jersey is de Monaco van UK en is GEEN EU LID , dus wel invoer en btw extra (vanaf 22 euro)

Dus kijk altijd uit met de aankopen vannuit de UK, in dit geval is het London...maar toch

Een gewaarschuwd mens.......

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back