• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord C1 incl. professionele flightcase / Roland RD 700 GX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rowin

Nieuwkomer
mainproductimage.jpg

Ik verkoop mijn Nord C1 inclusief professionele flightcase. Heb de Nord C1 inmiddels meer dan jaar geleden gekocht van ander SF-lid, Manu. Aangezien ik nu weer een andere Nord heb gekocht, kan deze de deur uit! Prijs. uhm doe is gek. (1800,-).

Heb hem altijd gebruikt mét nette flightcase (Kiro). Wel hier en daar paar krasjes, maar dit is alleen aan de zijkanten van de Nord, niet storend, gewoon gebruikt. Verder doet alles het prima, laatste firmware update etc. Prima dienst bewezen tijdens mn live optredens. Verder niks negatiefs op t ding aan te merken, gewoon een top ding! :okdan:

Meer info hier te vinden. Voor foto's mail me even!

update!
Huidige koper ziet toch af van koopje. Hier nog wat fijne plaatjes!

nordc12.jpg
nordc13.jpg

Hij staat weer te koop mensen! Richtprijs blijft, met de echte hammondfanaat valt altijd te onderhandelen haha!

oke. ik heb mn Nord C1 nu definitief in de verkoop. geld en verkleinen van mn live setup speelt mee. mensen laat maar weten, richtrpijs wat ik in gedachte heb, +1200,00

:)

Bericht door een moderator:
Samengevoegd. Graag in het vervolg alle verkoop in 1 draad houden. Alvast bedankt :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back