[Opkomende release] Higgs Foton - Like i care

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Dames en heren, apen en beren!

Recentelijk heb ik besloten geen materiaal als Kratarknathrak te releasen. Dat heeft alles te maken met dat ik al die vragen en opmerkingen over hoe dat uit te spreken wel enorm zat begon te worden, en omdat het natuurlijk niet dat je zegt makkelijk marketable is. "heb je de nieuwe release van krraagggararara" al gehoord? Dat soort dingen. gaat niet werken. Dus heb ik de NAAM VERANDERD! Jaja! Commercieel denkuh mensuh!

Een aantal jaren terug heb ik me aangemeld op dat sukkelige Second life. Ja, dat is triest, maar ik moest een naam kiezen, en ik koos "Higgs Foton" omdat dat wel snappy klonk. later ging ik EVE online spelen, en heb ik die naam ook daar voor mijn main gebruikt. Weer later dacht ik: "Hey! Die naam is best snappy!" En dus ben ik dat begonnen te gebruiken voor het opvolgproject van Kratarknathrak.

En ik heb een nieuw album klaar!
voorweb-2.jpg

De muziek is een mix van Jean Michel Jarre, IDM, Vangelis, Easy listening, Kitaro, Bossa Nova, vette trance, Kraftwerk en dergelijke. Ik ben momenteel op zoek naar labels om dit te releasen. Bij voorkeur op vinyl, want vinyl is gewoon de bom, maar ik ga daar geen halszaak van maken. Het liedje "Hot water" wordt iig al gereleased op een IDM/Breakcore/Industrial/dubstep compilatie uit de Verenigde staten (op Mechanismz label), dus dat is al blij.

iig: ik heb het hele album op de maaispees gezet, zodat iedereen kan luisteren!
http://www.myspace.com/higgsphoton

En natuurlijk allemaal op "Add friend" drukken als je zelf een maaispees hebt, want veel vriendjes is gezellig.

Laatst gewijzigd:
Back