• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

grote opruiming

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

da goose

DaGooseMusic.nl
Ik ben een beetje aan het opruimen, daarom te koop het volgende:

Yamaha DX27 (dx100 met grote toetsen) in perfecte staat, van een oud vrouwtje geweest, altijd binnen gestaan € 150

Korg Poly800 compleet met doos (nee.. ga zelf maar op vrouwenjacht) en manuals, onlangs nog een grote beurt gehad € 120

kawai R50-e digital drummachine jaren 80 bakkie met effecten (e versie) € 120

Clavia Micromodular, nieuw in doos met alles erbij, 1 week gebruikt daarna weer in doos terecht gekomen € 375

U weet me te vinden

Re: grote opruiming

Origineel geplaatst door da goose
Ik ben een beetje aan het opruimen, daarom te koop het volgende:
Korg Poly800 compleet met doos (nee.. ga zelf maar op vrouwenjacht) en manuals, onlangs nog een grote beurt gehad € 120

<offtopic>
hehe beetje tegenstrijdig met elkaar ;)
</offtopic>

OK, de Poly800 is in principe weg

Nog te koop dus de rest, een dx27, kawai r50e en een neue micromodular

Binnenkort nog wat andere dingetjes, compressors etc en wat 19 inch racks enzo
Ja, ik ben inderdaad aan het opruimen, ik gebruik al die spullen niet meer dus waarom zou ik er niet iemand anders een pleziert mee doen ?? 8o)

Hey Goose, ben je er al uit wat je nog meer weg doet?

Ben wel geinteresseerd in compressor-apparaten e.d. :)

Grtz,

Floris

Kep wel interesse in de micro..maar mijn geld in mijn portomonne is ook micro op dit moment. Sorry Goose :frons:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back