Evolution UC-33 met LOGIC

AOR

Ouwe rot
Heb van een maatje een UC33 midicontroller gekregen. Erg leuk ding, echter maakt hij het mij op dit moment moeilijker dan makkelijker.

Als ik in Logic een parameter wijzig zoals een low cut en hierna op "applel+L" druk krijg ik het midi learn scherm te zien. Als ik dan een knop op de UC33 beweeg en de learn mode afsluit wordt het aanelkaar gelinkt. Superlogisch en simpel. Maar telkens als ik op een ander kanaal sta past hij weer andere waardes aan, zoals volume en panning. Als ik dan weer het kanaal selecteer waarop de lowcut staat werkt de lowcut weer wel. Erg vervelend, ik weet dat het goed moet kunnen, maar krijg het niet voor elkaar.

Iemand die dit herkend?

Alvast bedankt!

niemand ervaring mee? andere midicontroller mag natuurlijk ook! :)

Ik denk dat je de UC33 in Mackie HUI mode wilt draaien als je een DAW als Logic wilt bedienen.

Iemand nog een suggestie? Wil graag 2 synths tegelijk bediemen.

Hey,

Dit klinkt bekend in de oren ja. Er is een preset op je uc-33 die niet aan de volume's en pan's van logic zijn toegewezen, welke dat is dat weet ik niet meer. Gewoon ff kwestie van zoeken en uitproberen zo heb ik het ook gedaan heheh.

Success

he, nog bedankt voor jullie reacties. Ik ga wel weer even pielen. Ik gebruik 'm vooralsnog telkens alleen voor Ableton (waar die het fantastisch doet), maar Logic zou ook meegenomen zijn. thx

Back