Stan

Stan112

Ingeburgerd
Hallo,

Wel zo netjes om mijzelf even voor te stellen.
Ik ben Stan, 21 jaar en studeer in Nijmegen. Lerarenopleiding geschiedenis om precies te zijn.

Na enkele jaren gedraaid te hebben, wat ik nog steeds graag doe, vond ik het interessant om mijn eigen muziek te gaan maken. Na wat rond te neuzen op internet en vrienden te hebben geraadpleegd ben ik aan de slag gegaan met Cubase SX3 en heb ik een Korg Microkontrol gekocht.

Mijn muzieksmaak gaat vooral uit naar house, electro etc.
Eigenlijk heel erg breed dus.

Om Cubase onder te knie te krijgen volg ik nu de driedelige serie van ASK Video, wat ontzettend leerzaam is.

Mochten jullie nog vragen hebben :P

Stan

Kijk aan,

Het is je gelukt om een draad te starten en berichten te posten.
Wat was nou het euvel waardoor dit eerst niet lukte?

O, en welkom op het forum.

Hello Stan, en welkom!

oliver-hardy-el-gordo.jpg

Danku, danku.
Het 112 is eigenlijk zo maar uit de lucht gegrepen.

Ben blij dat ik dit forum ontdekt heb, eindelijk mensen die weten waarover ze praten.

Ik denk dat stan gaat stoppen met synthforumlid zijn als hij 112 posts gedaan heeft.
Hij heeft er nu 7.

OF
Hij is 21 jaar en heeft dat omgedraaid en vindt zichzelf 100% dus dat maakt 112.

Logischer verklaring is dat hij gewoon 83 bij zijn leeftijd heeft opgeteld en dat achter zijn naam gezet heeft. Want 83 + 21 = 112 zoals we allemaal weten.

MAAR het kan natuurlijk ook het nummer van zijn werk zijn...

..of misschien wel z'n favoriete auto.

of...

:D

Ik weet niet of iemand de film '21' heeft gezien.
Nou, zoiets dus, maar dan met '112'.

Hoe dan ook denk ik dat hij iets voor ons verborgen houdt wat we niet mogen weten.
Want laten we wel wezen...het zou tenslotte raar zijn om iets verborgen te houden wat we WEL mogen weten toch?

Back