Zoek CD Synsation van Star Inc. (Ed Starink)

wesko

Artificial sounds R real
Ik ben op zoek naar sentiment en zoek derhalve de CD Synsation van Star Inc. oftewel Ed Starink. Met name de overgangen tussen "Don't you want me" en "Don't go" kan ik me goed herinneren. Zoals bij meer mensen heeft deze CD me eigenlijk op het pad gezet als klein jochie.

Heeft iemand hem nog en moet hij weg? Wie weet hem tweedehands? Desnoods nieuw online? Het moet de versie zijn met 28 nummers, niet miner en niet meer, want dat is een andere compilatie.

Hier de lijst met nummers.

Ik dacht altijd dat Synsation alleen op LP was uitgebracht (hebben m hier thuis in ieder geval als LP liggen). Ben benieuwd of ie nog te vinden is!

Succes!

Nee hoor ik had hem zelf ooit op CD maar hij is gejat met 200 andere... waarvan de helft teruggevonden doordat ik er van die dure alu stickertjes (die flinterdunne, met mijn naam bedrukte) erop geplakt had... Maar deze CD was weg...

Ooit op een cassettebandje op de camping in Oostwoud gehoord bij de Amsterdamse buren... en ik was verkocht.

Misschien eens kontakt opnemen met www.groove.nl, die hebben een aantal albums van Ed Starink in hun gamma. De cd Synsation zag ik niet in hun lijst staan maar misschien kunnen ze je toch helpen?

Origineel geplaatst door wesko
echte fans houden hem natuurlijk :)

...Bestaan die dan???? Hemel de wereld gaat tenonder aan slechte covers...:duivels:

Ik had vroeger synthesizer greatest part 'weetikhetwat' en ik ben heel lang in de veronderstelling geweest dat het de orginele composities waren! haha.. Later hoorde ik dat de orginele nummers ehm, tja beter waren. :D

...Bestaan die dan???? Hemel de wereld gaat tenonder aan slechte covers...
Zo slecht die covers nou ook weer niet... Wel erg commerieel. en daar hou ik niet van.
Synthesizers greatest bijv is goed gecoverd hoor maar wij horen natuurlijk het orgineel.

Die synthesizers greatest is voor de massa.
Kunnen zij ook horen wie (en NIET hoe) Jarre en vangelis is.
Verder ken ik die Ed Starink niet zo goed.

Origineel geplaatst door Bass
...Bestaan die dan???? Hemel de wereld gaat tenonder aan slechte covers...:duivels:

Wel 's in het concertgebouw geweest? Haitink dirigeert daar covers van Mahler :confused:

Maar nog geen intersynthellite...

Maar nog geen intersynthellite...

Starink/ Star orchestra, Intersynthellite, 1985, zie http://www.starink-world.net/intersyn.html

Deze CD zoek ik dus nog. Nergens meer te vinden. Heeft iemand hem nog? Ik heb hem ooit gekocht maar hij is gepikt (kun je het voorstellen) uit het clubgebouw. Baal!

Ik bied 20 EURO! Kopie mag (hou ik niet van maar het origineel is echt niet meer te koop, anders had ik die al).

Re: Zoek CD Synsation van Star Inc. (Ed Starink)

Ik ben op zoek naar sentiment en zoek derhalve de CD Synsation van Star Inc. oftewel Ed Starink. Met name de overgangen tussen "Don't you want me" en "Don't go" kan ik me goed herinneren. Zoals bij meer mensen heeft deze CD me eigenlijk op het pad gezet als klein jochie.

Heeft iemand hem nog en moet hij weg? Wie weet hem tweedehands? Desnoods nieuw online? Het moet de versie zijn met 28 nummers, niet miner en niet meer, want dat is een andere compilatie.

Hier de lijst met nummers.

Ik ben toevallig op de zelfde manier in aanraking gekomen met de synthesizermuziek als jij.
Ik heb wel Synthesizer spectacular, en volgens mij is die hetzelfde als de synsation...
"don't you want me" en "don't go" staan hier ook achter elkaar.
vanaf nummer 7 wordt het een soort remix tot en met nummer 34...

ik heb er enkele albums oa "synsation 1 en 2 op cd met enkele extra tracks.

MAIL ME MAAR FF

Meer van hetzelfde, ik heb de Synthesizer spectacular (synstation + xtra) cd, maar doe hem niet weg. Dit was mijn allereerste cd. Misschien kan je meneer Starink een mailtje sturen waarin je vraagt of je tegen een kleine vergoeding jegens hem een kopietje mag trekken.

BTW. Zijn covers op de synthesizer greatest cd's zijn erg gelikt, iets te gelikt zelfs en missen daarom de charme van het origineel. De cd's nodigen echter wel uit om het origineel te leren kennen.

Hebben jullie trouwens gezien wat voor apparaten die gast in zijn studio heeft staan? Een gigantische overkill aan hardware. Met alleen een synclavier zou ik ook al blij zijn hoor.

Re: Maar nog geen intersynthellite...

Re: Maar nog geen intersynthellite...

Starink/ Star orchestra, Intersynthellite, 1985, zie http://www.starink-world.net/intersyn.html

Deze CD zoek ik dus nog. Nergens meer te vinden. Heeft iemand hem nog? Ik heb hem ooit gekocht maar hij is gepikt (kun je het voorstellen) uit het clubgebouw. Baal!

Ik bied 20 EURO! Kopie mag (hou ik niet van maar het origineel is echt niet meer te koop, anders had ik die al).

check anders ook even www.fonos.nl. Die maken kopien van LP's (op cd) en ik dacht ook van cd's die in de winkel niet meer te vinden zijn... Je krijgt dan dacht ik wel een gekopieerd ipv geperst exemplaar, maar met de rechten van de muziek zit t wel ok geloof ik..

inter synthellite

inter synthellite

Hoi,

goed nieuws: ik heb hem.
best kans dat je via een andere weg ook nog een mailtje van mij krijgt. ben nog niet zo bedreven in dit forum-gedoe.
het beestje is denk ik een keer of wat gedraaid, en ligt nu naast me.
Als jij er 20 euro voor over hebt vind ik het prima.
de cd is volslagen krasloos en als je niet beter weet zou je denken dat hij gloednieuw is.
er staat alleen een nummer op met een cd-stift: 11
dat was toen mijn 11e cd in mijn verzameling.

moeten we alleen even kijken hoe dat ding bij jou terecht komt.
ik ga aanstaande zondag vrijwel zeker naar den haag voor de synt-meeting
misschien handig om daar een ruil te regelen

groeten,

Peter

Back