Voor alle aanstaande HKU-ers

DJ_LecZ

Ouwe rot
Hallo allemaal! Deze thread is bedoeld voor iedereen die geinterreseerd is in de opleiding Muziek Technolgie en Sound/Audio Design aan de HKU.

Aanstaande 8 april tussen 21:00en 22:00 zal BNN United ( http://www2.omroep.nl/bnn/ ) vanuit de HKU te Hilversum een uitzending doen. In deze uitzending komen oud studenten aan het woord ( die al heel wat op hun naam hebben staan ) en studenten die nu nog studeren aan de HKU zoals ikke .

De bedoeling is om wat meer duidelijkheid te verschaffen opmtrend de opleiding.Welke richting, wat kun je ermee , wat is je werkveld , hoe denken wij over de toekomst enz. Er zal ook heftig gediscuseerd gaan worden over commercieel danwel underground muziek , verkoop en Mp3's , auteursrechten , nu en de toekomst.
Ook zullen er wat bekende nederlanders aanwezig zijn ( zanger van" Doe maar" ofzo? ) kan ik niet teveel over vertellen .

Ik zou zeggen ben je geintereserd in de HKU? Zeker even luisteren op maandag 8 april tussen 21-22 uur Radio 1 BNN United .

groeten LecZ :kroon:

Verplaast naar 10 april!

Verplaast naar 10 april!

Verplaast naar 10 april!

er staat nix over in de tv-gids. weet iemand hier meer over want morgen is het 10 april en ik wil het wel erg graag zien...

Origineel geplaatst door simonvk
er staat nix over in de tv-gids. weet iemand hier meer over want morgen is het 10 april en ik wil het wel erg graag zien...

Volgens mij komt 't op de radio.. ;)

:bekdicht: :stupid: simon... doos!

Uitzending

Uitzending

Donderdag 10 April Radio 1 (uit m'mn hoofd 747 AM ) van 21:00 tot 22:00 Uitzending vanuit HKU BNN United . zie ook : http://www2.omroep.nl/bnn/

Groeten LecZ:okdan:

kun je het ook via internet beluisteren?

Ik hoop het

Ik hoop het

Dat hoop ik zelf wel dat het via internet te beluisteren is , in iedergeval kun je op de BNN site altijd nog de "vorige "aflevering downloaden/luisteren. LecZ

En allen geluisterd?

En allen geluisterd?

Zo wat een uitzending ! Wat een stress maar ....wel gewonnen van twee 4de jaars studenten!! Die is binnen .Groeten LecZ:kroon:

Back