Softsynthesizer Toxic Biohazard

Dancelover

Nieuwkomer
Hallo

Ik ben nieuw op dit forum en heb al heel wat gelezen en ben al heel wat informatie rijker geworden op dit forum en ik weet dat er veel synthesizers zijn die Trance en House kunnen produceren maar ik wou graag weten wat zijn jullie meningen over deze software synthesizer Toxic Biohazard.
Waarom had ik er interesse in, omdat hij bij de website Musicstore in de 60€ kost en dat vind ik zeker betaalbaar.

Wat ik zoek zijn voornamelijk

-Arpeggio
-Leads
-Bass voor trance en house gelijk artiesten zoals Tiësto en Armin Van Buuren. Dat is zowat het genre dat ik wil maken.
Ik hoop dat ik beetje duidelijk overkom hetgeen ik zoek.

Alvast bedankt

Wat ik ook nog wou zeggen of die Poizone softsynth van Image Line ook de moeite is om te kopen.

Sowieso de demo checken!
En luisteren naar de klanken en eventueel de verschillen opmerken.
Kan er weinig aan mening over geven.
Toxic heb ik geprobeerd in een tijd toen ik niets van synths afwist en kan me vaag herinneren dat je hieruit in no-time leuke sounds haalt.
Het schijnt een FM sound / modulatie te hebben.
Sawer is daar in tegen een software versie van een anologe synth.
Beiden zijn heel anders.

Ik heb Toxic Biohazard in 2008 online gekocht, voor toentertijd 80,33 euro dus 60 euro is een nog betere deal natuurlijk, het is wel even geleden dat ik em gebruikt heb (niet dat het een slecht ding is, maar ik zat toen in een fase van "hee lage $$ koers! hoeweinig is dat? oh doe maar, die softsynth" - & kreeg er ook nog HardCore [guitar fxplugin] gratis bij-

Er zitten wel geinige sounds bij, en er is een demo versie waar je mee kunt stoeien om te kijken of het een beetje is wat je zoekt...

Ok, alvast bedankt voor alle leuke reacties, kzal de demos zeker uitproberen.
Indien er nog mensen ervaring hebben met deze softsynths of andere die goed voor het genre Trance zijn, reacties altijd welkom.

Nogmaals bedankt
Groetjes

Vanguard ook even checken, weet niet of die uberhaubt nog verkocht word overigens.
Wel een erg goeie trance/dance synth.

Back