HennyMugge!

hennymugge

Ingeburgerd
Hallo allemaal!

Ook ik ben nieuw op dit forum. Ik studeer Docent Muziek (hoofdvak: pop-toetsen) aan het conservatorium van Rotterdam (Codarts) en ben van plan hierna nog verkort Toetsen te gaan studeren aan de popacademie van Codarts. Trouwens: ik ben 19 jaar oud.

Ik heb nu een Fantom X8 en het bevalt me zeer goed, maar na een paar jaar geleden de wondere wereld van softsynths gevonden te hebben, besloot ik dat dat voor mij toch een betere oplossing was dan elke keer 35 kilo mee te slepen naar iedere gig.
Dus: hij staat hier te koop! Check it out ;)

Zit nu nog even te twijfelen welk masterkeyboard ik ga kopen als vervanging: vond de Fatar vmk176 wel leuk qua knoppen en sliders om de software mee aan te sturen, moet nog wel even de aanslag voelen!

Ook ben ik zeer geinteresseerd in cubase gebruiken in een live setup: hoe wissel ik snel tussen vst's en hoe kan ik makkelijk layeren, het liefst zonder eigenlijk mijn laptop aan te raken?

Ik hoop nog een hoop te leren hier op dit forum!

Groet,
HennyMugge

Welkom!!

Hou er wel rekening mee dat veel 88 toetsen-klavieren met een echt goede piano-aanslag qua gewicht al redelijk dicht bij het gewicht van de X8 zullen komen. Maar dat ligt er ook een beetje aan wat je zoekt natuurlijk :)

Windows-XP-welcome-screen.gif

Back