L...f...o

Stefan

budget freak
aaahhh... heerlijk. eindelijk heb ik em dan op vinyl! de originele LFO van LFO (WAP 5)

fantastische plaat. ben ik jaren naar op zoek en nu heb ik em via eBay voor een simpele $15 gekocht, samen met nog wat andere ouwe house en warp platen (reese&santonio, sabres of paradise en what is house? van lfo).

don't you love eBay?

heheh gefeliciteerd!

ebay, ik weet het niet... durf het nog steeds niet eerlijk gezegt

Die plaat heb ik 2 jaar geleden gekocht op een rommelmark voor 2,5 gulden........in nieuwstaat !!!
Blijkt nu behoorlijk wat centen waard te zijn...........en das mooi meegenomen (maar ik doe em nie weg)

Ik heb hem nog op een bandje staan. ;)

Dat hele album van LFO vind ik trouwens briljant. Ik heb het dus over Frequencies eveneens op Warp gereleased :okdan:

Origineel geplaatst door BCA303
Dat hele album van LFO vind ik trouwens briljant. Ik heb het dus over Frequencies eveneens op Warp gereleased :okdan:

Voor 3 gulden mag je 'm lenen Erik :D

Ik heb trouwens de Tommy Boy/Warp release met de volgende waarschuwing op de hoes:

WARNING: Tommy Boy Music, Inc, its affiliates and licensees disclaim any and all liability for speaker damage resulting from the playback of this sound recording.

8)

(lijkt Food for Woofers wel :D )

Origineel geplaatst door crx303
Voor 3 gulden mag je 'm lenen Erik :D

Ja grapjas, beetje m'n eigen cd's aan mezelf lenen voor 3 gulden zeker?

Kent iemand hier Advance van LFO?

Origineel geplaatst door STicKX
heheh gefeliciteerd!

ebay, ik weet het niet... durf het nog steeds niet eerlijk gezegt

waarom niet?

voordeel is wel dat ik deze verkoper al kende... maar goed, zelfs al kende ik em niet. ik heb pas 1 keer problemen gehad met een aankoop via eBay ... en dat ging om een bedrag van een paar dollar.

Die heb ik ook inderdaad een superplaat. Ik heb ook warp 5R. de remix als ik me niet vergis zo even uit mijn hoofd. :D

Warp records rules.

Origineel geplaatst door Cornerman
Warp records rules.

I totally agree!

Enne... mijn WAP5-je staat al 11 jaar (!) met keurig plastic hoesje (jaja, een echte freak) in de kast samen met zijn WAP broertjes en zusjes....

Origineel geplaatst door matoi
Ik heb LFO afgelopen zaterdag live gezien op het ATP festival in Rye, engeland, baas boven baas...:D

Matoi

aaaahhhh fuck! da's niet leuk! daar kan ik niet tegenop.

zal wel vet kont geschopt hebben !

Jaaaaaaaaaaaa te gek man. Een super-classic.

Hij staat ook op een van die paarse warp verzamelaars.

Maar had hem ook al op CD "frequencies", ooit 's 2e hands gekocht ergens voor 5 piek ofzo,
erg veel gedraaid :)

Ooit wel 's de eerste Warp gehoord? Een vriend van me heeft hem op vinyl.
Best wel okay plaatje, met een Kraftwerk sample.... maar allah, het is Warp...
Zo ontdekte ik laatst dat repeterende noot van de intro van Chemicals Bros. "the brothers gonna work it out" een regelrechte Kraftwerk sample is ....

Back