wie kan mij hiermee helpen?

misterCCC

Stamgast
In bijlage zit een muziekbestandje van een nummer waarop mijn dochter moet dansen.

De kwaliteit is beneden alle peil en daarom werd aan mij gevraagd om dit te verbeteren.

Ik vrees dat ik met deze overstuurde, mono-track weinig kanten uitkan. Het lijkt mij logischer om gewoon op zoek te gaan naar het origineel.

Nu zitten we met het probleem dat we totaal niet weten hoe dit nummer heet en het dus bijgevolg ook niet kunnen vinden. Het is in elk geval gebaseerd op de melodie van The Adams Family, maar we zoeken dus deze versie.

Iemand een idee?

Attachments

• 01 Nummer 1.mp3
    2,2 MB · Bekeken: 100
kijks aan
zelfde ....fucked up quality

Het zou best kunnen dat dit stukje uit de soundtrack van de film komt. Je zou eens in deze hoek kunnen zoeken. Dan nog is de vraag of de opname veel beter is dan wat je nu hebt. Het klinkt of deze opname toch alweer wat jaartjes geleden heeft plaatsgevonden. Ik zou gewoon alles even overnieuw inspelen in een midisequencer mbv wat leuke samples/vsti's. Ben je gelijk weer een dagje van de straat, en kun je het precies maken zoals je het hebben wilt.

MisterCCC, ik heb hem recent nog gezien, dit is zonder meer uit de soundtrack van de Addams Family film uit 1991, dus niet 'gebaseerd op'.

Je zou het allicht eens door zo'n de-clipper kunnen halen. Wie weet komt het er nog best fatsoenlijk uit

Ik zie net dat de iTunes store vol staat met versies van die soundtrack, daar zou je er ook één kunnen uitzoeken.

Als het idd uit de '91 versie is moet er dan wel een goede versie te vinden zijn....
Deze bv, alhoewel dit echt weer "mp3" klinkt dus niet hifi genoeg

Of deze misschien:
[ame="http://www.amazon.com/Main-Title-Addams-Family/dp/B001BHWJBE"]Amazon.com: Main Title from The Addams Family (1991): Hummie Mann: MP3 Downloads

Back