Welke muziek in Armani commercial, wie kan mij helpen??

Bassweiler

hardcore tot op het botje
Hallo allemaal

Ik ben al een tijd aan het afvragen/zoeken,hoe die techno track uit de

Giorgio Armani Code commercial heet??

Ik vindt hem echt super vet.heb hem al via google en Youtube proberen te vinden maar helaas.Ik krijg wel allemaal spotjes van armani te zien maar daar zit hij niet bij.Het is ook al een wat oudere reclame spot,Hij was vandaag nog rond 18:15 nog in het reclameblok van het RTL4 18:00 nieuws.
Ik vindt hem veel lijken op de horrorist lijken,maar dat is hij dus niet.wel de zelfde stijl dus.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen???

Ik hoor het wel van jullie vriendelijke groeten Mark:okdan::)

da's een kwestie van even de youtube comments lezen joh ;-)

Het nummer heet Scandalous van Mis-Teeq.

Hier in de comments gevonden:

Deze dus:

8o):D:okdan:

hallo beste mensen, bedannkt voor de snelle reactie!!:)

Maar helaas dat zijn ze allemaal niet.het is echt een heel duister techno/electro stijl nummer met een vette apergio op de melodie/bassline.Echt in de stijl van de horrorist.

bij deze nummers was ik ook uitgekomen.het is al een wat oudere reclame,hij is een tijdje weg geweest maar is nu weer terug op de buis.

Ik ben benieuwd of we er achter kunnen komen?Wie o wie gaat mij het vertellen:)

Ik hoor het wel
gr.Mark:okdan:
Weltrusten:Z

Tipje: kies in het vervolg in godesnaam een betere titel voor je topic, zoals "Welke muziek in Armani commercial". 95% van de mensen hier heeft hulp nodig als ze een topic starten, en dat "Help, ik zoek iets" de algemene strekking is - tja, zo heet 't forum al :D.

Ik zou in dit geval toch even een mailtje naar Armani sturen
Wie weet of er antwoord komt.
Niet geschoten is altijd mis.

Paul

Tipje: kies in het vervolg in godesnaam een betere titel voor je topic, zoals "Welke muziek in Armani commercial". 95% van de mensen hier heeft hulp nodig als ze een topic starten, en dat "Help, ik zoek iets" de algemene strekking is - tja, zo heet 't forum al :D.

Heee... Jij was toch geen moderator meer? :D
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.

Bericht door een moderator:
Titel verduidelijkt, graag bij nieuwe discussies een duidelijke titel vermelden!

kan ook alleen voor die reclame gemaakt zijn wellicht, ik wist gelijk welke je bedoelde

edit: google is je maat:

http://www.nicolaserrera.com/

Check "commercials" en dan armani ;)

Hallo Niel bedankt voor de link!!:okdan:

Hij zit daar dus wel tussen,bij de commercials!!Het is het 2e filmpje

Nu is mijn vraag is het een bestaande track of een verzonne nummer voor de commercial??

Gr.Mark:):okdan:

Back