• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer RX1602 en Nineteen ME1903

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rutgerjv

Ouwe rot
Behringer Eurorack Pro RX1602 19" line mixer. Een 16 kanaals line mixer in 19" rack formaat (1 HE). In goede staat (enkel op boven en onderpaneel lichte sporen van rack inbouw). Inclusief stroomkabel.

Specs:
  • 16 kanalen met gebalanceerde inputs (voorzien van -10/+4 level switch)
  • 1 aux/monitor bus (voor externe effecten of je eigen monitor mix)
  • Volume, panning en mute per kanaal
  • Headphone output met eigen volume regeling
  • Ingebouwde voeding (dus geen lastige losse adapter)
Prijs: 100,00 euro

--------------

Nineteen ME1903 multi effect in 19" formaat (1 HE). Vrij onbekend in Nederland, maar een erg goed klinkend multi effect apparaat op basis van presets. De presets bevatten een uiteenlopende reeks effecten en effect-combinaties (bijvoorbeeld delay+reverb), geschikt voor gebruik op bijvoorbeeld zang, synthesizer of gitaar. In goede staat (op enkele lichte sporen van rack montage na). Inclusief handleiding en stroomkabel.

Specs:
  • 256 effect presets, met o.a. reverb, delay, flanger, chorus, panner, gated reverb, reverse reverb
  • Een deel van deze presets zijn geschikt voor 'true stereo' of 'dual mono' verwerking
  • Stereo input/output op achterkant via XLR/jack/cinch
  • Twee microfoon ingangen op voorkant (elk met eigen volume regeling)
  • Regeling voor input/mix/output level
  • Ingebouwde voeding (dus geen losse adapter)
  • Een toch wel enigzins eigenzinnige vormgeving :)
Prijs: 100,00 euro

Attachments

• rx1602.jpg
    rx1602.jpg
    43,9 KB · Bekeken: 115
  • me1903a.jpg
    me1903a.jpg
    50,4 KB · Bekeken: 83
  • me1903b.jpg
    me1903b.jpg
    55,5 KB · Bekeken: 92
Status