FL Studio Sequence Probleem

Ronaldoz

Ouwe rot
Het probleem is dat het net is of er een automatische pitcher (niet extreem) met de sequencer gelijk oploopt.
Stel, ik zet een kick drum op elke tel, dan hoor je iedere keer 1..2..3..4 en elke keer is de kick net wat anders qua toonhoogte?
Stel nou dat ik een tel oversla, dan gebeurt precies hetzelfde, maar in langzamer tempo.
Dit gebeurt ook met alles begin af aan met 1 enkele kick drum wave ingeladen..

Komt dit door een FL auto groove of iets dergelijks, weet iemand hoe dit constant kan blijven?

Attachments

• B1234.mp3..mp3
    353,3 KB · Bekeken: 91
Laatst gewijzigd:
Het probleem is dat het net is of er een automatische pitcher (niet extreem) met de sequencer gelijk oploopt.
Stel, ik zet een kick drum op elke tel, dan hoor je iedere keer 1..2..3..4 en elke keer is de kick net wat anders qua toonhoogte?
Stel nou dat ik een tel oversla, dan gebeurt precies hetzelfde, maar in langzamer tempo.
Dit gebeurt ook met alles begin af aan met 1 enkele kick drum wave ingeladen..

Komt dit door een FL auto groove of iets dergelijks, weet iemand hoe dit constant kan blijven?

Je zou bijna zeggen dat het aan de Kickdrum zelf ligt (Heb je dit ook met andere Wave files?). Zet je de Kick in de Stepsequencer of in de Key editor, misschien ligt het dan aan de lengte van de noot.

Ja, dit komt voor met elk geluid eigenlijk, maar valt vooral op met een kick drum.
K heb het ook getest zonder plugins e.d. met een basic dance kick uit FL 8 zelf.
Wordt gedaan via de piano roll.
Beter voorbeeld denk ik, met enkel C5 als noot.

Attachments

• B24_4.mp3
    704,8 KB · Bekeken: 98
Laatst gewijzigd:
hoe werk je qwa beats met flstudio 1/4 ,1/8,1/16.. staat je shuffle niet per ongeluk automatish naar rechts?
ik werkte vroeger ook op 1/16 beats toen had ik dit ook wel eens

Back