Geen Geluid Akai S950

Hatsum

Stamgast
Ik heb een Akai S950 hier maar ik krijg geen geluid eruit

ik heb alle outputs geprobeert, dzw in Program Mode Outout Mix, L,R, 1-8 selecteren maar ik krijg niets te horen.....

Als ik sample, dus Line in of Mic gebruik, dan krijg ik wel geluid uit MIX....

ik heb hem opgemaakt en geen kabels zijn los....

iemand enig idee?

Vreemd, lijkt of er toch iets defect is. Als je de sampler aanzet zonder disk erin komt er automatisch een sinus in z'n geheugen. Als je dan op de enter/play toets drukt moet je een piep horen uit de mix output(s) en de hoofdtelefoon. Controleer ook even of je volume open staat....

helaas geen geluid eruit...(intern sine wave of geladen samples)........alleen als ik sample hoor ik via de mix uit...zodra het geluid gesampled is, kan ik hem niet horen

bedankt in ieder geval

bedankt voor je reactie

....waar precies moet die stof zijn? ik heb die behuising eraf gedaan en alle kabels los getrokken en opnieuw vast gezet.....ik zag geen stof....had ook er niet per se opgelet....moet ik die s950 helemaal uit elkaar doen...bv er zit wel een andere bord onder die van waar de kabels voor de geluidsbord erin gaan...of bedoel je stof in die audio uitgangen zelfs?

Het is wel eens zo dat er zo veel stof in de bak zit, dat sommige circuits niet meer goed werken, en dan komt er geen geluid uit. Als je hem dan schoonmaakt werkt dan hij wel weer. Maar als het dat niet is, zijn er veel problemen mogelijk: circuitje kapot, weerstand kapot, transistor kapot en noem maar op...

Back